Minkä laisia sarjoja haluaisitte nähdä enemmän?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ehdottomasti sellaisia 5-10 sivuisia pikkukivoja.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minä haluaisin nähdä enemmän Don Rosan pitkiä tarinoita, niitä kun ei ole ollut pitkään aikaan. Mutta on vain se ongelma, että kun hän on nyt sitten lopettanut, niin häneltä ei voi tulla uusia sarjoja, mutta voisi niitä vanhojakin julkaista uudestaan. Juu, ja ovathan ne pikku-tarinatkin ihan kivoja.

Vierailija

En pidä Don Rosan tarinoista! Haluaisin enemmän Pikku-Akun koulutarinoita, Pelle Pelottoman outoja keksintöjä ja ehdottomasti Akun ja Tulpun riitelyjä!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ensimmäisenä tulee mieleen seuraaviin gategorioihin kuuluvia juttuja: erilaisia seikkailu-tarinoita, Don Rosan tarinoita ja klassikoita eri vuosikymmeniltä.

PS. Vuosikymmenistä tulikin mieleeni taas, että olisiko teidän muiden mielestä hyvä, jos kerran kuukaudessa olisi kokonainen

teema-numero yhdelle vuosikymmenelle kerrallaan? (Eli numero, jossa olisi vain siltä tietyltä vuosikymmeneltä juttuja) :(

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minun mielipide: Barksia, Barksia, Barksia, Barksia...:):):):) Heh! Niin, haluaisin lehteen Barksin klassikoita. Myös olisi kiva nähdä jokin Gottfredsonin Mikki-seikkailu 30-luvulta.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Minun mielipide: Barksia, Barksia, Barksia, Barksia...:):):):) Heh! Niin, haluaisin lehteen Barksin klassikoita. Myös olisi kiva nähdä jokin Gottfredsonin Mikki-seikkailu 30-luvulta.

Jep! mut haluisin kans Don Rosaa!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat