Minkälaisen luonteen edellinen omaa ankkaprofiilin perusteella?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pitää siis sanoa minkälaiselta edellinen kirjoittaja vaikuttaa ankkaprofiilinsa ja keskusteluvastauksiensa perusteella. Pitää mainita ainakin kaksi asiaa(enemmänkin toki saa). Eikä mitään negatiivista ja/tai loukkavaa toisesta!

Esim. 1. Erkki K. kirjoitti: Krisse vaikuttaa aika rohkealta ja suorasanaiselta.

Esim. 2. Krisse kirjoitti: Joule Ankka näyttäisi olevan aika rauhallinen ja sulkeutuvainen tyyppi.

P.s. Jos tämä on mielestänne turha aihe, älkää kirjoittako.

P.p.s. Sanokaa, jos tällainen aihe on jo.

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

voitto99 kirjoitti:SAMI-96 vaikuttaa ihan tavalliselta pojalta.

Se on nykyään Sami-96, mutta ihan sama...

Ehei, en ole ihan tavallinen...Tai, no...tavallaan kyllä mutta ihme että olen vielä hengissä...Katsos olen meinannut kuolla ain 3kertaa, kaikkina niinä kertoina olin sairaalassa...jo valmiiksi, 2kertaa joku hengityshäiriö ja kerran joku ihme tauti sydänläpässä... :^/

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

tapsa99 kirjoitti:Aleksi MacAnkkahullu 010898 vikuttaa tosi ystävälliseltä ja rauhalliselta pojalta. (Sinä olet minun listan kärjessä :D)

Olenko listasi kärjessä? WOW! Kiitti! Olen nyt näitten tyyppien listojen kärjessä<br />

Ipu99 (Listan kärjessä)<br />

^^^Winkuu (Listan kärjessä tietenkin!)<br />

Tapsa99 (Listan kärjessä).<br />

The legend of DUCK (Hän on hyvä tyyppi! Uskokaa pois! Listan kärjessä).<br />

Sinä taas Tapsa99 olet varmaan tavallinen poika/tyttö. (Kumpi olet?)<br />

Sinä omistat Playstation kakkosen ja olet hyvä syömään!

Minä olen poika, eikä minulla ole Playstation kakkosta. Mutta olen kyllä aika hyvä syömään. :D Ps: Ole hyvä.

Vierailija

Krisse kirjoitti:Unssi mieskin vaikuttaa rauhalliselta ja järkevältä koulussamenestyjältä.

Krisse vaikuttaa mukavalta, kekseliäältä, rohkealta sekä koulussa menestyvältä.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Sami-96 kirjoitti:

voitto99 kirjoitti:SAMI-96 vaikuttaa ihan tavalliselta pojalta.

<p />

Se on nykyään Sami-96, mutta ihan sama...<br />

<br />

Ehei, en ole ihan tavallinen...Tai, no...tavallaan kyllä mutta ihme että olen vielä hengissä...Katsos olen meinannut kuolla ain 3kertaa, kaikkina niinä kertoina olin sairaalassa...jo valmiiksi, 2kertaa joku hengityshäiriö ja kerran joku ihme tauti sydänläpässä... :^/

Oletpas kokenut kovia :(

Vierailija

Edellisen luonteesta voidaan nostaa HÄMILLINEN kuvan perusteella. Kun tutkitaan tietoja, niin ilmenee, että pelaa ahkerasti.

Vierailija

"Ehei, en ole ihan tavallinen...Tai, no...tavallaan kyllä mutta ihme että olen vielä hengissä...Katsos olen meinannut kuolla ain 3kertaa, kaikkina niinä kertoina olin sairaalassa...jo valmiiksi, 2kertaa joku hengityshäiriö ja kerran joku ihme tauti sydänläpässä... :^/"

Huh! Minun tuurilla en olisi varmaan edes elävien kirjoissa. Täytyy myöntää, että olet onnekas, kuin Hannu Hanhi:)!

PS:Jossain keskustelussa kerroit joutuneesi auto-onnettomuuteen...

Sekin siis oli läheltä-piti-tilanne :@.

Vierailija

"""Mr C00L""" kirjoitti:djlordi vaikuttaa salamyhkäiseltä &#38; seikkailu haluiselta. Minulle ei nimi-merkki tee luonnetta vaan profiili kuva. Mietiskelen aina itsekseni, että miltähän tuo tyyppi näyttää?:^):$

No et oo ainoo jolle tulee mielikuvia millanen tyyppi voi kätkeytyä profiili taa.

Vierailija

Juu, olin heinäkuun 15. päivä autoonnettomuudessa, tämän jälkeen takaisin aiheeseen, olen tosiaan kokenut kovia, joskus 5vuotiaana katkoin käteni, toisne käden kun oli 7v tai 8v, puosin toisen kerroksenn parvekkeenlta alas, katkaisin jalkani ja oikean käden, taas. Monissa kolareissa olen ollut, pahin oli tuo heinäkuussa ollut jossa sain niskatuen, ja viimeisin onnettomuus tuli 2päivää sen jälkeen kun olin saanut niskatuen pois, kaatui muutossa sohva jalan päälle ja nivelsiteen meni... :'( auts, mutta nyt aiheeseen, sairaala on minulle jo tuttu paikka.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

tapsa99 kirjoitti:Af1 vaikuttaa rauhalliselta mutta myös hauskalta pojalta.

Anteeksi kuinka??!! No.. ethän sinä voi sitä tietää olenko tyttö vai poika... kiitti...

Sit... Djlordi: No, adz on tosi hauska akuhullu joka on mun listan kärjessä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat