Täh...

Seuraa 
Liittynyt2.6.2008

Okei jos pistän akupediaan hakusanan Don Rosa ei löydy mitään. Kun meen piirtäjiin sieltä löytyy Don Rosa ihan samanlailla. Miksköhän ei löytyny?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Näiden sivujen hakukone on täysi susi, täytyy myöntää. Toivottavasti se korjataan muiden uudistusten lomassa.

Vierailija

Hömm... Ei tietoa, mutta kokeile vaikkapa Sepe Sutta, ja jos sitäkään ei löydy, niin vika on jossakin, mutta missä, ja miksi?

Vierailija

No eivät ne löydykään. Ihan melkeinpä sama mitä kirjoittaa, niin se ei löydä, vaikka sellainen aihe on. Sitten rupeaa itse raapustamaan sivun pituisen tekstin, ja painaa "tallenna". Ohops! Aiheesta on jo tehty artikkeli.

Vierailija

P.J Petkunkerä kirjoitti:Okei jos pistän akupediaan hakusanan Don Rosa ei löydy mitään. Kun meen piirtäjiin sieltä löytyy Don Rosa ihan samanlailla. Miksköhän ei löytyny?

vai ei toimi?

Vierailija

Haku ei ole toiminut ikinä. Ainakaan minulla. Jos pistää esim. jonkun hahmon tai piirtäjän, tulee paljon artikkeleita, jotka eivät liity siihen mitenkään asiaan. Esim. jos pistää Sepe Susi, tulee artikkeleita tyyliin Aku Ankan taskukirja se ja se, muttei artikkelia hänestä. Kun sitten menee hahmoihin, hänestä on artikkeli. (Oli vain esimerkki, eikä välttämättä pidä ihan paikkaansa, mutta siihen tyyliin se menee.) Sanalla sanoen hakutulokseksi tulee aina asiaan liittymättömiä artikkeleita ja koko hakutoiminto on susi. Haku ei toimi ja se pitäisi korjata, sillä se on ihan turha toimimattomana ja on tylsää selata kaikkia artikkeleita, jos haluaa tietää jotakin kyseisestä asiasta tai vaikka vain, onko aiheesta artikkelia.

Vierailija

Mul on sama juttu kun mä yritin hakee tietoo Eka Vekarasta siihen tuli vaan jotain taskareita.Mut sit kun mä menin hahmoihin sielt löyty heti Eka Vekara

Vierailija

Jep haku ei toimi! Tai sit joskus se toimii niin että se laittaa miljoona eri artikkelia joiden otsikossa ei ole halaistua sanaakaan hakusanasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat