tiesitkö että Ritta Hanhi on sukua Hannu Hanhelle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

katsokaa aku ankan suku puusta

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Sama kuva :D<br />

No onhan niillä sama sukunimikin.

Joo niinpä näkyy pitkästä aikaa, sama kuva meinaan, on tuo uusi tyyppikin, mutta aina ei se sama sukunimi merkitse sukua..muistatko keskustelun voiko Aku tykätä Iineksestä, kun sekin on Ankka... :D

Vierailija

Sama sukunimi ei todista, että on sukua jollekin. Tässä tapauksessa Riitta EI ole sukua Hannulle. Minulla itselläni on Rosan sukupuu taustakuvana ;D, eikä siinä ole edes nimeä Riitta Hanhi. Minun mielipiteeni on se. Hänen tätinsä on Aino Ankka.

Vierailija

Riitta ja Hannu eivät ole millään tavalla sukulaisia, sehän nyt selviää helposti. Ensinnäkin, sama sukunimi osoittaa vain sitä että (tässä tapauksessa) on hanhi, ei sitä että he muka olisivat sukua toisilleen. Toiseksi, he eivät voi olla sukua sillä sehän olisi selvinnyt jo aikoja sitten silloin kun Riitta ensimmäisen kerran ilmestyi Aku Ankka lehden sivuille, tällä tavalla se ilmeisesti olisi sanottu: "Hei olen Riitta ja olen Hannun sisko". Se ei siis voi olla mahdollista.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eivät ne mitään sukua ole keskenään. Se selviää Don Rosan Aku Ankan -sukupuusta. Sama "sukunimi" tosiaan johtuu heidän tapauksessa vain ja ainoastaan siitä, että he molemmat sattuvat olemaan hanheja.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat