aikooko joku tulla sarjakuva pirtäjäksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

aikooko joku tulla amatti pirtäjäksi

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Af1 kirjoitti:

Mr. A.F.A kirjoitti:Älkää nyt naurako mutta aion pyrkiä ammatti koulussa arkkitehdin lisäksi piirtäjäksi piirtämään Superkärpänen nimistä seikkailu toiminta ja fantasia sarjakuvaa.

<br />

Miks naurettais, kuulostaa hauskalta, mä aion tehdä Pallopäät nimistä nuorten sarjista... :P

Itse olen tehnyt Alpo & Turo sarjakuvaa jo 194 'episodia' :-DD

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Juu, Cavazzanosta mallia katsoen..

Djlordi: No ei, oon niin huono piirtään, te paremmat saatte tehä sen (joke) Ei muutenkaan kiinnosta.

Vierailija

Älkää nyt naurako mutta aion pyrkiä ammatti koulussa arkkitehdin lisäksi piirtäjäksi piirtämään Superkärpänen nimistä seikkailu toiminta ja fantasia sarjakuvaa.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mr. A.F.A kirjoitti:Älkää nyt naurako mutta aion pyrkiä ammatti koulussa arkkitehdin lisäksi piirtäjäksi piirtämään Superkärpänen nimistä seikkailu toiminta ja fantasia sarjakuvaa.

Miks naurettais, kuulostaa hauskalta, mä aion tehdä Pallopäät nimistä nuorten sarjista... :P

Vierailija

Af1 kirjoitti:

<br />

Hienoa, kuulostaa hauskalta. Ja nyt kun kerran olen senkin paljastanut niin paljastan vielä että olen tehnyt jo yli 100 strippiä ja kaksi lehteä valmiiksi, vaikka keksin sen jo 7 vuotiaana, niin aloitin piirtämisen vasta tänä kesänä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Juu, Cavazzanosta mallia katsoen..&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

Djlordi: No ei, oon niin huono piirtään, te paremmat saatte tehä sen (joke) Ei muutenkaan kiinnosta.

Yks kysymys..miks härnäät djlordia? Onko pakko toistaa kuin parempikin papukaija mitä djlordi on sanonu? Kyl me osataan lukea!

Sitä minäkin...

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Juu, Cavazzanosta mallia katsoen..&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Yks kysymys..miks härnäät djlordia? Onko pakko toistaa kuin parempikin papukaija mitä djlordi on sanonu? Kyl me osataan lukea!

Sitä minäkin...

Toivottavasti otti onkeensa, eikä enää härnää! :@

Vierailija

Af1 kirjoitti:Juu, Cavazzanosta mallia katsoen..<br />

<p />

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat