Tupu, Hupu & Lupu

Vierailija

Mistä erottaa Tupun, Hupun ja Lupun toisistaan?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Heidät erottaa helposti lakkien väristä: Tupu on sininen, Hupu vihreä ja Lupu punainen. Joskus heillä on lakkiensa väriset paidat, mutta yleensä vain kansikuvissa.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, heidät erottaa lakkiensa väristä, Tupulla on sininen, Hupulla Vihreä ja Lupulla Punainen. (Toki on vielä eroavaisuuksia, Tupulla on ylimääräinen silmäripsi...:D)

Vierailija

Minä en itse erota niitä toisistaan. Toki lippiksistä ne voisi eroittaa mutta minä en ole ehtinyt niitä opetella.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:Niin, heidät erottaa lakkiensa väristä, Tupulla on sininen, Hupulla Vihreä ja Lupulla Punainen. (Toki on vielä eroavaisuuksia, Tupulla on ylimääräinen silmäripsi...:D)

Joo, lippikset on paras asia mistä heidät erottaa. Mut... tuo Tupun ylimääräinen silmäripsi. Mä en koskaan huomannutkaan semmoista seikkaa. :D

Vierailija

Lakkien väreistä tietenkin (mutta mikä se järjestys olikaan...) ja Aku erottaa heidät yleensä joistakin muista syistä.

Vierailija

Lakeistahan heidät erottaa, tosin itse en muista ikinä mikä se järjestys nyt olikaan. Eikös myös joku tietty heistä aina aloita lauseet ja joku lopettaa ne?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat