Aku Ankka & Iines

Vierailija

Tuleeko Akulle & Iinekselle lapsia vielä joskus tulevaisuudessa.

Se olisi hyvä juttu, vai mitä?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

|Poika| kirjoitti:Tuleeko Akulle &#38; Iinekselle lapsia vielä joskus tulevaisuudessa. <br />

Minun mielestäni se ei olisi hyvä juttu tarinoiden kannalta.

Vierailija

KÄÄK! Valitan, mutta en yhdy mielipiteeseesi, vaan sanon omani: siinähän menisi kaikki ilo kun Aku ei enää tappelisi Hannun kanssa Iineksestä ja Akulla on kolme veljenpoikaa elätettävänä. Aku on täydellinen nyt, eikä hän muuksi muutu (toivon mukaan). Ja vielä lopuksi: eiväthän Iines ja Aku voi vaan yht äkkiä mennä naimisiin ja saada lapsia. Koko Akkari muuttuisi kerto heitolla!

Vierailija

Tukedi kirjoitti:

|Poika| kirjoitti:Tuleeko Akulle &amp;#38; Iinekselle lapsia vielä joskus tulevaisuudessa. &lt;br /&gt;<br />

<br />

ei niin

Vierailija

ankka:) kirjoitti:

nic0 kirjoitti:

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:KÄÄK! Valitan, mutta en yhdy mielipiteeseesi, vaan sanon omani: siinähän menisi kaikki ilo kun Aku ei enää tappelisi Hannun kanssa Iineksestä ja Akulla on kolme veljenpoikaa elätettävänä. Aku on täydellinen nyt, eikä hän muuksi muutu (toivon mukaan). Ja vielä lopuksi: eiväthän Iines ja Aku voi vaan yht äkkiä mennä naimisiin ja saada lapsia. Koko Akkari muuttuisi kerto heitolla!

Yhdyn samaan.

oon samaa mieltä

Samoin minä

Vierailija

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:KÄÄK! Valitan, mutta en yhdy mielipiteeseesi, vaan sanon omani: siinähän menisi kaikki ilo kun Aku ei enää tappelisi Hannun kanssa Iineksestä ja Akulla on kolme veljenpoikaa elätettävänä. Aku on täydellinen nyt, eikä hän muuksi muutu (toivon mukaan). Ja vielä lopuksi: eiväthän Iines ja Aku voi vaan yht äkkiä mennä naimisiin ja saada lapsia. Koko Akkari muuttuisi kerto heitolla!

Yhdyn samaan.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:

|Poika| kirjoitti:Tuleeko Akulle &amp;#38; Iinekselle lapsia vielä joskus tulevaisuudessa. &lt;br /&gt;<br />

<br />

Jep parempi kun ei tule lapsia.

Vierailija

nic0 kirjoitti:

Yhdyn samaan.

oon samaa mieltä

Vierailija

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:KÄÄK! Valitan, mutta en yhdy mielipiteeseesi, vaan sanon omani: siinähän menisi kaikki ilo kun Aku ei enää tappelisi Hannun kanssa Iineksestä ja Akulla on kolme veljenpoikaa elätettävänä. Aku on täydellinen nyt, eikä hän muuksi muutu (toivon mukaan). Ja vielä lopuksi: eiväthän Iines ja Aku voi vaan yht äkkiä mennä naimisiin ja saada lapsia. Koko Akkari muuttuisi kerta heitolla!

Tuo oli täydellinen vastaus! Ja juuri nuin minäkin olisin sanonut eli ei mitään lapsia heille!

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:KÄÄK! Valitan, mutta en yhdy mielipiteeseesi, vaan sanon omani: siinähän menisi kaikki ilo kun Aku ei enää tappelisi Hannun kanssa Iineksestä ja Akulla on kolme veljenpoikaa elätettävänä. Aku on täydellinen nyt, eikä hän muuksi muutu (toivon mukaan). Ja vielä lopuksi: eiväthän Iines ja Aku voi vaan yht äkkiä mennä naimisiin ja saada lapsia. Koko Akkari muuttuisi kerta heitolla!

<br />

Tuo oli täydellinen vastaus! Ja juuri nuin minäkin olisin sanonut eli ei mitään lapsia heille!

Olin just kirjottamassa samanlaisen viestin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat