Toivoitteko..

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

mitään Ankka-julkaisuja joululahjaksi, itse toivoin Rosa-kirjoja.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Minä haluaisin Ankantekijät: Kadonneen muistin tapaus. Ja haluaisin myös kaikki muutkin Ankantekijät paitsi Itsehillinnän mestari.

Moi kaikille!

Vierailija

Nooh, ankkamaailmaan liittyvät toivomukset jäävät vähän vähemmälle, koska toivon tuota "äksäpoksi 360:istä". Noh kai sitä voisi vielä tuo Ankantekijät Itsehillinän mestari kirjan toivoa...

Vierailija

En taida erikseen toivoa mitään ankka-julkaisuja...(saan niitä kuitenkin mammaltani ja parhaalta kaveriltani) uusi tietokone olisi kiva. (kannettava, valkoinen, mac olisi kiva...)

Vierailija

Jos pysytään Ankka-aiheissa, niin olan toivonut Rosa-kirjoja, ja muutamaa muutakin, erikseen sitten niitä muita toiveita.:)

Vierailija

En yleensä toivo mitään ankka -aiheista, mutta Rosan kirjat kiinnostavat minua. Minulla kun on vain yksi, ja sekin on isosiskoni Acnexin. Me nääs lainaamme kirjastosta Rosan (ja Barksin) kirjoja. Haluaisin sellaisen ihan omakseni.

Vierailija

Minä toivon jonkun (tai useamman)Rosa kirjan.Lisäksi toivon monia ankantekijöitä.En halua Barksin kirjoja koska ostan ne ain isini kanssa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ei oikein tule mieleen sillä omistan jo kaikki:

Rosan kovakantiset

Ankalliskirjastot

Ankantekijät

Minitaskarit

Teemanumerot

Taskukirjat

Iines Lehdet

Jumbot jne..

Mutta älköös kuvitelkokkaan että omistan kaikki Suomen ankkajulkaisut. Hehe, (Kyllä minä vielä ne kaikki saan! Usko pois!!)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enpä tiedä, mitä toivoisin. Carl Barksin kootut olisi kiva saada, mutta mistä, ja miten hinnan saisi halvemmaksi?:( Joo, ja sitten muita kovakantisia, eka taskari, 2, 3, 4, 5 taskari ym... Ja lehtiä! Haluaisin kaikkea, mutta ei taida olla ihan mahdollista...:D:(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat