Kuinka monta kävijää; olisi kiva nähdä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos profiileissa olisi sellainen ominaisuus, että näkisi, kuinka monta olisi katsonut omaa profiilia. Siis, että näkisi sen jostain mittarista, Tähän tyyliin; " profiiliasi on käynyt katsomassa 50 henkilöä". Mitä mieltä olette? Olisko kivaa? Mun mielesä se olisi ihana edistys. Olisi hauska nähdä kävijämäärä.

Sivut

Kommentit (24)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jep, olisihan sitä vaikka minkämoista kivaa, mutta niiden toteuttaminen on taas sitten toinen juttu. Ensimmäisenä parannus-/muutoslistalla tulisi mielestäni olla keskustelujen siivoaminen ja tiukempi puuttuminen foorumikäyttäytymiseen. Käyttäjämodejen myötä homma toivottavasti korjaantuu.

Kuten mainitsin, näiden kaikkien hulppeiden ideoiden toteuttaminen yhdelle sivustolle ei ole vain sitä, että ne laittaa sinne ja kaikki elävät onnellisesti elämänsä loppuun saakka. Jep, on olemassa vaikka minkämoisia vieraskirjoja, shoutboxeja, kävijälaskureita, profiilien kommentointimahdollisuuksia, mesejä, YouTube-proffia och så vidare. Mutta näitä kaikkia näkee harvemmin yhdellä foorumilla, itse en ole törmännyt tällaiseen paikkaan kertaakaan. Kaikki ekstra vaatii tilaa, suuri määrä tavaraa hidastaa sivuja ja varsin usein uudet systeemit myös bugittavat. Voi sitä nurinan määrää, kun sivut olisivat pidemmän aikaa suljettuina tai bugittaisivat pahasti uudistuksia tehtäessä. Saahan sitä aina kuvitella, mutta realistinen asenne ei ole ainakaan haitaksi.

Vierailija

Kieltämättä tuo olisi ihan hyvä lisä profiileihin, mutta keksin kyllä monta kiireelisempääkin parannusta näille sivuille, nehän Wonderlust jo mainitsikin.

Vierailija

Olisihan sellainen ihan mukava juttu. Ja nämä profiilit voisivat olla samantapaisia kuin YouTuben profiilit. (voitte katsoa YouTubesta profiilini nimeltä Finnishpeople08, jos haluatte).

Vierailija

Olisi se mukavaa, jos pääsisi näkemään montako kävijää on käynyt omassa ankkaprofiilissa. Mutta ehkäpä se edellyttäisi myös hieman muitakin uudistuksia ankkaprofiiliin, että ihmiset kävisisivät niillä paljon. Joku vieraskirja vaikkapa!

(voitte katsoa YouTubesta profiilini nimeltä Finnishpeople08, jos haluatte).

Juu kävin katsomassa ja eipä hullumpi idea jos sivut olisivat ton tapaiset. Mutta mielummin Suomeksi kuin enkuksi....

Vierailija

Ois mukava jos tulis se kävijämäärä.Ja muuten vois tulla semmonenkin "Vieraskirja" Mihin vois kirjotella viestejä toisen profiiliin.

Kävin kattoon Otto.Olen itse Jurvensson.

Vierailija

Oishan se ihan kiva, kunhan ei sitten tulis sellaisia keskusteluja että kellä on entien vierailijoita profillissa yms.

Vierailija

Kannatan ehdotusta! Itse olen halunnut vastaajamäärät myös Päivän kysymykseen, ja oikeastaan kisoihinkin se voisi olla kiva.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat