Kun ei ole vielä sitä sekalaiset palstaa niin teen tänne; Aku Ankan nettisivu-nörtit. (Ei tarkoitettuna pahalla vaan hyvällä.)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tarkoitan tällä sitä että jos olet näillä sivustoilla ainakin 4 tuntia joka päivä niin olet silloin Aku Ankan nettisivu-nörtti. Kuka muu kuin minä olen täällä niin paljon.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Huhhuh? Aleksi, 13 tuntia melkein? Ei millään pahalla, mutta omistatko jo kierot silmät.. Ylö, ulos ja lenkille tyypit hei! Eihän noin kauan tarvitse "nörtätä". Olette ihan HIEMAN vain riippuvaisia tietokoneesta. Ei välttämättä ihan kannattaisi, koska voi tulla ihan ihmeellisen oikeasti sekoksi. Enpä tuolla vielä ihmeemmin ketään tarkoita.

Tämä ei muuten varmaan liity Disneyhyn, mutta kaipa se käy..

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Tarkoitan tällä sitä että jos olet näillä sivustoilla ainakin 4 tuntia joka päivä niin olet silloin Aku Ankan nettisivu-nörtti. Kuka muu kuin minä olen täällä niin paljon.

Miksi ihmeessä vaihdat nickiä kokoaika? Hämäävää.. Enkä ole täällä neljää tuntia, enkä ole nettisivu-nörtti. Enkä tajua mikä tään tarkotus ees on, ja otsikkokin liian pitkä.

Vierailija

korkeintaan viikonloppuna olen täällä 4 tuntia mutta hyvin harvoin minulla näes on muukin elämä kuin aku ankan nettisivut ;)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Jonsku Ankka kirjoitti:Huhhuh? Aleksi, 13 tuntia melkein? Ei millään pahalla, mutta omistatko jo kierot silmät.. Ylö, ulos ja lenkille tyypit hei! Eihän noin kauan tarvitse "nörtätä". Olette ihan HIEMAN vain riippuvaisia tietokoneesta. Ei välttämättä ihan kannattaisi, koska voi tulla ihan ihmeellisen oikeasti sekoksi. Enpä tuolla vielä ihmeemmin ketään tarkoita. <br />

<br />

Tämä ei muuten varmaan liity Disneyhyn, mutta kaipa se käy..

joo, oon riippuvainen, mut nyt meen riippumaan hyppytankoon! Jeaah! Moikka!

Vierailija

Joe_Mac_Duck kirjoitti:Olen täällä 1-2 tuntia enkä edes sitäkään.Hankkikaa elämä te jotka olette täällä yli 10H

Sanos muuta. Mä urheilen lähes joka vähintään puoltoista tuntia, ja reissaan aika paljon. Mäkään en oo täällä kovinkaan paljon, koska jalkapallo vie viikosta helposti neljä päivää. Mustakaan ei oo hyväksi olla kovinkaan paljoa tietokoneella, vaan tehdä jotain muuta.

Vierailija

oon täälä noin puol tuntia tai vähän yli (on niin harrastuksia jalkkis partio 5h sählyy, suunnistus, ja muita harrastuksia eli en kerkee kovin kauan oleen...)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Hoo, olen "Aku Ankka nörtti" aina viikonloppuisin... :) Paitso jos äiti passittaa pois koneelta, mutta kesälomalla olin joka päivä tuollainen "nörtti"... :D

Oot ihan mun vastakohta, sillä kesällä en tainut käydä koneella juuri yhtään. (Paitsi tekemään viikon vieras ja kupla tehtävät jos oli aikaa.

Vierailija

Minulle sopiva aihe. Olen vähintään 4 tuntia täällä! Ainakin viikonloppuisin täällä olen ainakin 10 tuntia. Olen kyllä ihan aito nörtti! En onneksi ulkoisesti, vaan sisäisesti. Ulkoisesti minua ei kyllä ihan heti arvaisi nörtiksi, ei todellakaan. Ja minkäs sille voi, jos sattuu olemaan tietokonefriikki...

Vierailija

No, ylös, ulos ja lenkille! On kaikilla muillakin varmaan muutakin elämää kuin Akun sivut!? Minä olen yleensä puolituntia - tunti! Koulukin on alkanut jo kauan sitten...

Vierailija

Minä en ole täällä kuin korkeintaan 2 tuntia, koska minulla on palon tärkeämpää tekemistä kuin istua koko päivän tietokoneella.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

the legend of DUCK kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Nörttejä täällä on itse kukin... ; ) Moi Allu! Tulin kahdelta koulusta..

Ja minä en ollut koulussa ollenkaan. MUHAHAHAA! &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Olen kotona kuumeessa.

Olkimys! Ei saa sairastua/lintsata koulusta! EI SAA!!! MURR!

Eipä niin. En ole koskaan kyllä lintsannut. Pahuksen flunssat.

Vierailija

En todellakaan ole luokiteltavissa minkäänlaiseksi nörtiksi. Olen koneella enintään pari tuntia päivässä, se on myös suositus.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat