Miksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin miksi multa ja varmaan monelta muultakin on poistettu viestejä jossai keskustelussa niin haluaisin tietää miksi ja ne viestit on ollu ihan asiallisia

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

"""Mr C00L""" kirjoitti:

Siru05 kirjoitti:ne viestit on ollu ihan asiallisia

Oletko nyt ihan sata varma? Muistatko varmasti kaikki 19962 viestiäsi? Enpä kuule oikein usko! Ei kukaan kerrassaan voi muistaa niin hyvin!

Jotain niistä muistan selvästi

Vierailija

jaaha mä oon koska jotkut viestit muistan selvästi tän päivän aikana multa on poistettu useita viestejä :^)

Vierailija

Olen huomannut! Ylläpito poistaa varmaan turhia viestejä, tai jotkut on sellasii arveluttavia, huomasin kirjamessu aiheessa kun barks-fani aloitti sen ketjun ja mä vastasin tokana, niin olinkin heti ekana ja alottaja jossain toisel sivul! Koklasin parikin kertaa niin noin vaan oli. Pitäis katsoa taas.

Trollikeskustelus tunteet kävi vähä kuumana, ja loska lensi joten arvasin että sieltä poistuu monta viestiä.

Vierailija

adz kirjoitti:

wonderlust kirjoitti::&#039;D Siis ei voi kuin nauraa epäuskoisena. Tämänkin keskustelun viestit osoittavat selvästi, ettei käyttäjillä (valtaosalla, onneksi löytyy poikkeuksia) ei ole hajuakaan millainen viesti on poistamisen arvoinen. Se, että siinä ei puhuta pervouksia ei tarkoita, että se olisi asiallinen. Jos sanoo vain &#034;joo mullakin on se kirja&#034;/&#034;Kiitti!&#034;/&#034;Joo samaa mieltä&#034; viesti ansaitsee ainoastaan tulla poistetuksi. Jotain pointtia niihin viesteihin. &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Esimerkiksi tämän...&lt;br /&gt;<br />

Siru05 kirjoitti:Olis kiva saada lisää vastauksia &amp;amp;lt;3

...olisi voinut erittäin hyvin jättää lähettämättä. Eikä se ole ainut tässä topicissa, todellakaan.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

jonzkuaku kirjoitti:Täällä sivulla ollaan kyllä aika tarkkoja.

Täällä tarkkoja? Are you kidding me? Ainakin kolme neljäsosaa tämän foorumin viesteistä ei täytä suurimman osan muiden foorumien laatuvaatimuksia. Ei niitä viestejä huvin vuoksi poistella, menkää itseenne ja pohtikaa syitä.

Totta, mutta esimerkkinä trollikeskustelu..joka yhä voimissaan, siellä puolustin djlordia parin muun kanssa, kun hänen kimppuun käytiin, ne poistettiin siis djlordin viestei ja mun kun puolustin. Mutta samapa tuo, tunteet voivat toisinaan ja aiheesta kuumentua. <br />

<br />

Onhan täällä paljon todella turhia aiheita ja viestejäkin, eikä niitä poisteta.

niinpä samaa mieltä

Vierailija

En ole huomannut että olisi poistettu viestejä.....Ehkä ne on turhia tai muuta sellaista....Tai jos vastauksia on jossain keskusteluissa liikaa ja joku on sitten lähettänyt esim. yksisanaisia viestejä...Millaisia viestejä sinulta on sitten poistettu Siru05?

Vierailija

Magdalena kirjoitti:En ole huomannut että olisi poistettu viestejä.....Ehkä ne on turhia tai muuta sellaista....Tai jos vastauksia on jossain keskusteluissa liikaa ja joku on sitten lähettänyt esim. yksisanaisia viestejä...Millaisia viestejä sinulta on sitten poistettu Siru05?

No vähän kaiken näköisiä viestejä ja MacPeruna on oikeassa tosi kummaa yoi että viestejä hävii

Ps. Sanokaa kaikki vann Siruksi sitä 05 ei valttämättä teidän tarvii laittaa :)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo kyllähän se on tarpeellista poistaa kaikki asiattomat (ja myös yhden sanan) viestit. Ei millään pahalla, mutta näin se vain mielestäni on. Ja perusteluna on se, että osa viesteistä on paitsi tosiaan asiattomia, niin jotkut myös häiritseviä viestejä. (Trollaus viestit ja millään tavalla aasiaan kuulumattomat.) :´)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Okei mä lähen nähään huomenna jääkää te rakkaat ihmiset vaan tänne Tuun taas tänne huomenna toivotan nyt jo teille kaikille hyvää yötä ja kauniita unia nähään huomenna <3

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti::'D Siis ei voi kuin nauraa epäuskoisena. Tämänkin keskustelun viestit osoittavat selvästi, ettei käyttäjillä (valtaosalla, onneksi löytyy poikkeuksia) ei ole hajuakaan millainen viesti on poistamisen arvoinen. Se, että siinä ei puhuta pervouksia ei tarkoita, että se olisi asiallinen. Jos sanoo vain "joo mullakin on se kirja"/"Kiitti!"/"Joo samaa mieltä" viesti ansaitsee ainoastaan tulla poistetuksi. Jotain pointtia niihin viesteihin. <br />

<br />

Esimerkiksi tämän...<br />

Siru05 kirjoitti:Olis kiva saada lisää vastauksia &amp;lt;3

...olisi voinut erittäin hyvin jättää lähettämättä. Eikä se ole ainut tässä topicissa, todellakaan.<br />

<br />

jonzkuaku kirjoitti:Täällä sivulla ollaan kyllä aika tarkkoja.

Täällä tarkkoja? Are you kidding me? Ainakin kolme neljäsosaa tämän foorumin viesteistä ei täytä suurimman osan muiden foorumien laatuvaatimuksia. Ei niitä viestejä huvin vuoksi poistella, menkää itseenne ja pohtikaa syitä.

Totta, mutta esimerkkinä trollikeskustelu..joka yhä voimissaan, siellä puolustin djlordia parin muun kanssa, kun hänen kimppuun käytiin, ne poistettiin siis djlordin viestei ja mun kun puolustin. Mutta samapa tuo, tunteet voivat toisinaan ja aiheesta kuumentua.

Onhan täällä paljon todella turhia aiheita ja viestejäkin, eikä niitä poisteta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat