onko olemassa aku ankka elokuvaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en itse tiedä joten kysyn teiltä tarkoitan sitten sellaisia joissa on pelkkä aku pääosassa

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Itse asiassa aku-ankasta on tehty animaatioita. Ja aika monta sellaista. Itse omistan 7 animaatiota, 5 dvd:tä ja 2 vhs:ää.

P.S Älkää myykö vanhoja vhs kasetteja, koska ne ovat vielä jonain päivänä arvokkaita. Itselläni on yksi vhs jossa esiintyy ensimmäisen kerran pulivari, se on jo arvokas.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Aku Ankka leffoja on ainakin se missä on niitä esim. se pommi juttu että sellasii lyhyt vitsi pätkiksii. Muita en tiiä vielä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Onhan niitä, mm. Disneyn animaatio Kolme Muskettisoturia (Aku, Mikki, Hessu), Prinssissä ja Kerjäläispojassa Aku on mukana, oisko myös Hopon Poppoossa? En tiedä, en ole sitä nähnyt.

Onhan myös Ankronikka elokuvia, ja ohjelmia, mm. Nokkapokka, jossa Aku seikkailee. :)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Onhan olemassa Aku Ankka animaatioita, mutta elokuvaa ei ainakaan minun tietääkseni. En uskoisi, että Aku Ankka toimisikaan elokuvana, kun ei se toimi animaationakaan kovin hyvin. Sarjakuvana se on paras!

samaa mieltä, aku kuuluu sarjakuvaan!!!!

Vierailija

mä tunnen yhen tai kolme ne on äskesen noi kaksi mut on olemas myös mikki jouluankalinnassa jossa on myös aku pääroolissa koska siin on monta tarinaa.

Vierailija

Jos sinulla näkyy Digiboksin kautta kolme Disney kanavaa, niin saatat nähdä Aku Ankalta lyhyitä pätkiksiä mm. Aku ajaa vanhahkolla pyörällä ja kosii Iinestä, mutta Tiku ja Taku riesana. Aku ja pojat on omana ohjelmasarjana. Kannattaa katsoa myös Ankronikkaa, missä on Roope ja Akun pojat+ yksi Iineksen tyttäristä. Tiku ja Takun pelastuspartio.

Vierailija

En nyt ihan elokuvasta tiiä, mutta VHS:ällä meillä on yhtä sun toista Aku-videota. Kattelin niitä paljon pienempänä, ja joskus edelleenkin! Vähän alkaa magnetisointi nauhoista kadota, pitäisi kai joskus kopioida niitä CD:lle siltä varallta että videot totaalisesti tuhoutuvat.

Vierailija

Aku Ankka elokuva..tarkotatko sellasta ihmistä joka pukeutunu Aku -asuun, esim.Spiderman tyyliin.

Ei varmaankaa oo. Mutta kokojoukko piirrettyjä kyllä joissa A.A pääosassa, sitä tuskin tarkotit.Aku Ankka on kyllä vain animaationa toimiva.

Vierailija

Onhan olemassa joiakin kokopitkiä elokuvia, joissa Akukin on ollut mukana.

Muistan ainakin sellaisen elokuvan kuin "prinssi ja kerjäläispoika" jossa on kylläkin pääosassa Mikki, mutta onpahan Akullakin kuvassa suht suuri rooli. Sitten on tämä uudempi, "kolme muskettisoturia" Tässä elokuvassa pääosaa esittävät Akun lisäksi myös Mikki ja Hessu.

Entä onko kukaan nähnyt elokuvaa Ankronikka: kadonneen lampun metsästäjät?

Akuhan ei elokuvassa esiiny, mutta sitä tähdittävät muut tutut Ankkalinnalaiset, Roope, Ankanpojat, Heimo Huima, Taikuri Merloc, Neiti Näpsä ynm.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat