mitä elokuvia katselet ja mikä on paras

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

katson pirates of the caribean elokuvia ja paljon muuta

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Omiin suosikki leffoihini kuuluu Bondit, The Rock,Twilight,Titanic ja tollasii :D Disneyltä tykkään kattoo vanhoja piirrettyjä. :)

Yhdyn noihin vanhoihin piirrettyihin 101%:lla ne ovat Disneyltä kyllä parhaita. Disneyltä kakkosena tulee kyllä ehdottomasti Pirates of the Caribbean. Muuten katsoin vähän aika sitten semmeosen leffan kun Funky Monkey. Ihan loistava huuomorin ja Actionin yhdistelmä, ja maksoi Prismassa muuten kympin! En elo kuvia katsele kauheasti muutakin tekemistä on. Leffa teatterissa kävin katsomassa viimeksi uusimma Star Trekin.

Vierailija

elppu kirjoitti:

blondi-96 kirjoitti:Oon katsellut kaikki Harry Potter-elokuvat Liekehtivään pikariin asti. Niistä oli paras Harry Potter ja Salaisuuksien kammio. Oon joskus pienenä kattonu sitä ihan ensimmäistä Riemukuplaa ja sitä 60-luvun Batmanii, missä se kulkee harmaissa sukkahousuissa. xDD Nekin on ihan hyviä.. Ei nyt oikein tule mieleen. En ole nyt taas vähään aikaan kattonut elokuvia, mutta kyllä mä sen Hannah Montana - The movie menen katsomaan <3

mäkin katon harry potterii

Teodän kannattaakin katsoa sitten seuraava Potter, Puoliverinen Prinssi (Vai mikä se nyt oli). Itse pidän Pottereista kyllä kirjoina mutta leffat vähä tylsiä Varsinkin Salaisuuksien Kammion loppu taistelu oli niin tylsää...

Vierailija

Jos Disneyn elokuvia niin pirates of the caribbean, high school musical ja National treasure ja sun muut sellaiset.

Vierailija

Omiin suosikki leffoihini kuuluu Bondit, The Rock,Twilight,Titanic ja tollasii :D Disneyltä tykkään kattoo vanhoja piirrettyjä. :)

Vierailija

Katsottua on tullut Taru sormusten herrasta -leffat, Anime-elokuvia, paras niistä oli Princess Mononoke, Pirates of the Carebbean, Stardust ja muita tälläisiä hyviä elokuvia. Parhaat näistä olivat - mitkäs muutkaan kuin Taru sormusten herrasta -leffat! Princess Mononokekin on todella hyvä, mutta tosin näissä elokuvissa oli ikäraja 14-15...

Vierailija

Disneyn leffoista Bambi on paras, muuten lempileffani ovat Taru Sormusten Herrasta -trilogia. Mamma Mia (laula mukana) on myös hyvä, sillä Abban musiikki on mahtavaa ja rakastan laulamista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat