(5925f70d-e5a1-41bf-b8a0-8bc2451a5873) - 5925f70d-e5a1-41bf-b8a0-8bc2451a5873

Vierailija

Ei ollut paha juttu. En edes tiennyt koko jutusta mitään ennenkuin tulin tänne kommentoimaan. Kävin juuri katsomassa että onko se todella noin, ja niinhän se oli. "Sinuhe egyptiläisestä" en paljoa kiinnostunut, mutta jos joku sen minulle käteen antaisi, niin varmasti lukisin. Ylistittehän kyseistä kirjaa uusimmassa akkarissa ja uskon kaiken mitä siitä kerroitte. En ole mikään "draama" tyyppiä, mutta avaihtelu piristää. Kiitos!

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Luin sopivasti juuri tätä tiettyä taskaria ja huomasin heti kun uusin Akkari oli ilmestynyt että "Hei mitäs tämä oikein meinaa?!?" heh heh! Ja innostuin todella paljon siitä Sinuhe Egyptiläisen kannesta, vai pitäisikö sanoa että Minuhe Egyptiläinen.

Vierailija

Kylää mä ainakin tiesin että niitä matkitaan ja ihan hyvvä syy siihenkin on..mutta jos tekisi kansiin jotain ihan uutta esim. jotain ihan oudon muotoisia aku ankkoja tai vaikka monta Akun kuvaa

Vierailija

Aku Minuhe kansikuva oli mainio parhaita! JA kyllä tartuin kirjaan Sinuhe Egyptiläinen! Kansikuva erehdys ei ole iso tärähdys, tekevälle sattuu!

Vierailija

En kylläkään oo nähny tota tasku kirjaa aikassemin. Toivon et ideoit löytyy lisää ettei tollein tarvii tehä kovin paljoo useemmin.

Vierailija

Juu, onhan noita nähty ennenkin...Minusta kumminkin piirrostyyliltä tämä oikeanpuoleinen kuva on parempi, minä en ainakaan huomannut että siinä lehdessä oli sama kuva kuin kyseisessä Taskarissa vaikka se tarkarikin hyllystä löytyy. Minä en kyllä innostunut oikein Sinuhe egyptiläisestä, se Minuhe-versio olisi kivempi.

Vierailija

Jalkapallokansien yhtäläisyyden huomasin, mutta taskaria 211 en omista, joten en ole huomannut mokomaa. Minun mielestä ei pidä kopioida tuolla tavalla kansia, varsinkaan noin, kun on jopa tismalleen sama kuvakulma. Jossain vuoden 2006 Akkarissakin Omassa Nurkassa oli juuri tästä, siinä oli se kansi, missä Hessu menee ladon läpi. Sekin on melkein täysin samanlainen, jopa samat eläimet, mutta enempi erovaisuuksia kuin tässä kuitenkin. Mielestäni muuten tuo taskarin kansi on parempi. Taitavat kyllä ideat olla loppumaisillaan. Osittaista ideoiden uudellenkäyttöä hyväksyn, mutta tämä on jo liian tökeröä kopioimista.

Vierailija

Saisi olla useamminkin näitä "tuplakuvia". Mielenkiintoisia nähdä eritaiteilijoiden näkemys. Tässä tapauksessa taiteilijat ovat olleet liik

Vierailija

No eipä tuo nyt mitään uutta ollut että kansikuvia kierrätetään. Taskukirjassa, "Ruuvit löysällä" ja eräässä vanhassa akkarin kanessa on ihan sama juoni. Myös italialaisista, tai muunmaalaisista kansikuvista on myös tehty eri versioita samalla vitsillä. Ei mitään uutta ainakaan minun mielestäni.

Vierailija

Toi on aivan totta, koska minäkin ihmettelin "Miksi toi kansikuva on samallainen kuin yhdessä taskarissa." Nyt kuitenkin arvostelut. Ensimmäisen tarinan oli piirtänyt ja käsikirjoittanut, Korhonen joka on minun suosikki piirtäjät Top 10 listalla ja siitä ropisi pisteitä, 8-. Toisen tarinan taas oli piirtänyt ja käsikiroittanut, Barks, mutta käsikirjoituksen oisi voinut pistää uusiksi ja pisteitä ropisi surkeat, 6-. Viimeisen tarinan oli käsikirjoittanut Paul Halas ja piirtänyt Marco Rota, eikä siitä herunut pisteitä kuin, 3-. Tämän viikon akkari oli aika huono. Olisi voinut toimitus keksiä parempia tarinoita.

Vierailija

Hei! Huomasin juuri, että akun taskukirjassa 291 pahanilmanlinnut, ja taskarissa 333 kolmoset on yksi ja sama tarina, mutta vain eri piirtäjän tekemänä! Pahanilmanlinnuissa se esiintyy nimellä Oopperan kummalaiset, mutta taas Kolmosissa se on nimellä ensiyllätys! Käsikirjoittaja on kummassakin alberto savini. Eri piirtäjät vain ovat ne tarinat tehtailleet! Niin lähekkäin ilmestyneissä taskareissa on sama tarina! Katsokaapa vaikka itse toimitus! X(

Vierailija

Saisi olla useamminkin näitä "tuplakuvia". Mielenkiintoisia nähdä eritaiteilijoiden näkemys. Tässä tapauksessa taiteilijat ovat kuitenkin olleet liikaa samalla linjalla. Ja mitä Sinuhe egyptiläiseen tulee, kävin lainaamassa kyseisen kirjan juuri ankkarin takia :). Meinasin käydä jo pari kk takaperin mutta silloin ei äikän oppikirjan antama vaikutelma ollut vielä tarpeeksi vetävä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat