Mikki Hiiri - Kahdeksan kertaa Mikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko lukeneet tätä uutta albumia. Siinä on kahdeksan tarinaa kahdeksalta eri vuosikymmeneltä. Piirtäjinä mm. Gottfredson, Scarpa, Murry ja De Vita. Ostin sen tänään mutta en ole vielä kerennyt lukemaan sitä.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

En ole koska tiesin vasta tänään, että semmoinen on ilmestynyt. Ehkäpä sen joskus sitten ostan, koska siinä näyttäisi olevan parhaat Mikki-piirtäjät.

Vierailija

Sain sen luettua ja oli kyllä joka sentin arvoinen. Siinä oli kattava katsaus Mikin 8-vuosikymmenelle. Mielestäni hinta ei ollut liian suuri. Tarinat olivat hyviä, mutta olivat saaneet olla hieman pidempiä. Onneksi tulee Mikin juhlakirja jossa on sitten kunnon seikkailuja.

Vierailija

Mä näin sen tänään kaupassa, kun kävin pyöräilemässä. Olis ollut tarvittava raha, mutta en viittinyt ostaa, sillä olin lukenut ne tarinat mitkä on joskus julkaistu suomessa. Ja mun mielestä hinta ja laatusuhde eivät olleet ihan kohdallaan, sillä se maksoi lähes 8 euroo, ja en itse pidä kovin paljoa Mikki Hiirestä. Ja katoin, että en tuskin pitäis siitä, joten laitoin rahan talteen ja ostan sillä jonkin muun julkaisun. Tai sitten en.

Vierailija

se on muute hyvä albumi vaikka siin onki mikki kun en niin paljoo mikist tykkää mut on mikki tarinoitkin hauska lukee

Vierailija

Voisipa käydä ostamassa tuolta kylältä. Eli siis en ole vielä lukenut, saatikka ostanut sitä. Pitää nyt katsoa, jos kilpailussa onni potkii. :).

Vierailija

Näin sen muutama päivä sitten maitokaupan kassajonossa, vähä ihmettelin mikä se oikeen on!! Mut en sillo ostanu sen takia.

Mutta aion ostaa kyllä! Eikä oo hinnalla pilattu.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jokkemies kirjoitti:se on muute hyvä albumi vaikka siin onki mikki kun en niin paljoo mikist tykkää mut on mikki tarinoitkin hauska lukee

Tottakai sekin on hyvä julkaisu, mutta ei viitsi kaikkea ostaa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

En ole vielä ostanut. Varmaan Torstaina käyn sen hakemassa sillä silloin minulla on tasan 300 euroa, joilla sitten ostan 1 kappaleen kyseistä julkaisua, ja käyn divarissa ostamassa Roope setä pinon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat