Oletteko kyllästynyt...

Seuraa 
Liittynyt2.6.2008

...kahden sanan viesteihin kuten en oo , en tiiä ja ei ole hajuakaan? + chattailuun esimerkiksi Tuutko Aleksi ruottin sivuille? Itse olen kyllästynyt.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Minua tämä ei nyt kamalasti "ärsytä", mutta ei se kovin positiivinen juttukaan ole. Se on kyllä inhottavaa, kun joistakin aiheista luistetaan ihan toiseen aiheeseen, mikä ei liity ollenkaan kyseiseen aiheeseen.

Viesteihin ei tarvitse vastata, jos kirjoittaa vain yhden tai kahden sanan viestejä, kuten tällaisia: "Olen"/"Juu"/"Kiitti". Viestejä on paljon mukavampi lukea, jos ne ovat hieman pidempiä. Lyhyet sanat eivät anna kovin hyvää kuvaa käyttäjästä.

Vierailija

No kyllähän ne tympivät. Eräät keräävät vain viestejä sillä menolla. Monet laittavat vain, että: "Ei hajuakaan". Ja aina, kun tulee uusi kysymys, vastaavat samanlain siihen.. Siis tarkoitin esim. Jossain visassa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä ne ärsyttävät vähän. Ja sanottakoon, että vaikka itse vastauksen ydin ei olisi kuin muutaman sanan viesti, niin sitä voi kuitenkin jollain tavalla "lihottaa". Eli ns. jaaritella asiaan liittyen kuitenkin, niin ei tule niitä yhden tai kahden sanan viestejä tyyliin "joo" tai sitten "en tiiä". Lisäksi voi miettiä, onko sittenkään järkeä kirjoittaa tyyliin "Helsingissä" tms.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Olenhan minä.<br />

Olen huomannut että täällä keskustellaan enemmä pulmista kuin Aku Ankkasarjiksista ja hahmoista joka on erittäin vakava asia!

Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija

Luulenpa että ne jotka kirjoittavat lyhyitä viestejä niin eivät aiheuta sitä itse vaan kysyjä aiheuttaa sen esim. jos joku kysyy joltain toiselta että "Missä sinä asut?" niin voihan siihen vastata että "Asun Helsingissä." tai "Helsingissä." tai sitten että "Minä asun Helsingissä.". Kyse on siitä että täytyykö vai eikö täydy kirjoittaa, eli siis on täysin mahdotonta sanoa että "Kirjoittakaa pitempiä!" jos toinen haluaa säästää aikaa vastaamalla lyhyesti esim. "joo, haluan." ei siitä voi valittaa. Tietysti se nyt on tyhmää jos toinen vastaa vain että "ok!" kirjoitukseen "Tuletko mukaan?" jossa muuten on myöskin vain kaksi sanaa. Siinä oli pitkä ja puuduttava saarnaus Mr. A.A:lta (Heh, melkein sanoin oikean nimeni kokonaan.) ;)

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Luulenpa että ne jotka kirjoittavat lyhyitä viestejä niin eivät aiheuta sitä itse vaan kysyjä aiheuttaa sen esim. jos joku kysyy joltain toiselta että "Missä sinä asut?" niin voihan siihen vastata että "Asun Helsingissä." tai "Helsingissä." tai sitten että "Minä asun Helsingissä.". Kyse on siitä että täytyykö vai eikö täydy kirjoittaa, eli siis on täysin mahdotonta sanoa että "Kirjoittakaa pitempiä!" jos toinen haluaa säästää aikaa vastaamalla lyhyesti esim. "joo, haluan." ei siitä voi valittaa. Tietysti se nyt on tyhmää jos toinen vastaa vain että "ok!" kirjoitukseen "Tuletko mukaan?" jossa muuten on myöskin vain kaksi sanaa. Siinä oli pitkä ja puuduttava saarnaus Mr. A.A:lta (Heh, melkein sanoin oikean nimeni kokonaan.) ;)

Juuri noin sen pitäisi mennä ei yhden sanan viestejä

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mr. A.A kirjoitti:Luulenpa että ne jotka kirjoittavat lyhyitä viestejä niin eivät aiheuta sitä itse vaan kysyjä aiheuttaa sen esim. jos joku kysyy joltain toiselta että "Missä sinä asut?" niin voihan siihen vastata että "Asun Helsingissä." tai "Helsingissä." tai sitten että "Minä asun Helsingissä.". Kyse on siitä että täytyykö vai eikö täydy kirjoittaa, eli siis on täysin mahdotonta sanoa että "Kirjoittakaa pitempiä!" jos toinen haluaa säästää aikaa vastaamalla lyhyesti esim. "joo, haluan." ei siitä voi valittaa. Tietysti se nyt on tyhmää jos toinen vastaa vain että "ok!" kirjoitukseen "Tuletko mukaan?" jossa muuten on myöskin vain kaksi sanaa. Siinä oli pitkä ja puuduttava saarnaus Mr. A.A:lta (Heh, melkein sanoin oikean nimeni

kokonaan.) ;)

Puhut täyttä asiaa. Noinhan se on, sillä niinhän se menee.

Vierailija

Af1 kirjoitti:Juu, se ärsyttää..

Ei tähän esimerkkejä tarvinnut laittaa:@. Varsinkin -ketään nimeltä mainitsematta- tuplapostaus on hyvin ärsyttävää, siis ei nyt se haittaa, jos unohtaa laittaa jonkun tärkeän asian tai tulee vasta myöhemmin mieleen, ja lisää jälkeenpäin, mutta kun huomaa selvää chattailua, se on ärsyttävää. Varsinkin pari tyyppiä harrastaa sitä näillä sivuilla melko aktiivisesti...:@

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mirkku kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Juu, se ärsyttää..

Ei tähän esimerkkejä tarvinnut laittaa:@. Varsinkin -ketään nimeltä mainitsematta- tuplapostaus on hyvin ärsyttävää, siis ei nyt se haittaa, jos unohtaa laittaa jonkun tärkeän asian tai tulee vasta myöhemmin mieleen, ja lisää jälkeenpäin, mutta kun huomaa selvää chattailua, se on ärsyttävää. Varsinkin pari tyyppiä harrastaa sitä näillä sivuilla melko aktiivisesti...:@

Eh, eh.. ': D Sorry..

Vierailija

En ole kyllästynyt, olen kypsynyt chattiviesteihin, ja turhiin löpinöihin. Se että joskus jotkut asiat vaatii yhden kahden sanan vastauksen voi joskus riittää.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Chattäily on siinä rajoilla, että onko se lopetettavaa mitä pikimmiten vai vain hiukan vähennettevä. Ja kahden sanan vietitkin ovat ihan yhtä lailla mielipiteitä kuin 2000:nkin.

Chattäily kyllä harmittaa.

Vierailija

P.J Petkunterä röyhkeili: Tuutko Aleksi ruottin sivuille? Itse olen kyllästynyt.

Tuo oli viimeinen pisara! Miksi otit minut esimerkiksi, Kentukperä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat