Mitä pidätte...?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä pidät näistä hahmoista?Heluna, Una, Polle Koninkaulus ja Minni Hiiri?Kuka on lempi hahmosi?Kuka haluaisit itse olla?Minä pidän eniten Unasta koska hän on niin hassu

Kommentit (10)

Vierailija

Äh, itse en kyllä noista mistään hahmoista, mutta jos on ihan pakko valita, sanon Minni. Unasta en jotenkin pidä, sillä hän ei oikein muistuta sivistynyttä asukasta. Pollesta taas en pidä yhtään, en tiedä miksi. Heluna taasen on joskus ihan mukava, mutta en ikinä oikein jaksa lukea Heluna-sarjoja. Ne eivät kiinnosta tippaakaan. Minni on sentään ihan kiva hahmo, riippuu vähän kenen piirtämänä.

Vierailija

to.toro.97 kirjoitti:No mitäs pidätte Teppo Tulpusta?

Teppo Tulppu on melkein ärsyttävin ja typerin hahmo minkä tiedän.

Vierailija

Heluna, Una, Polle Koninkaulus ja Minni Hiiri...jassoo...Noista Minni Hiiri. Loput rankkiin eli:

2.Heluna

3.Polle

4.Una

Noista siis Una on kaikista hahmoista loppupäässä.

Lempihahmoni on Pikku-Aku ja Aku kaikissa muodoissaan ylipäänsä.

Ankanpojat heti next.:)

Vierailija

Noista valitsisin Minni Hiiren ja Unan. itse pidän Akusta, Hansusta ja Roopesta. Teppo Tulpusta en pidä mutta on aina hauska lukea Tulpun ja Akun torailuista

Vierailija

Pidän eniten Unasta. Tosin välillä sekin hahmo on inhottavan ärsyttävä, koska jahtaa aina Akua. Oikeastaan nuo kaikki ovat ärsyttäviä. Varsinkin Minni, suuttuu liian helposti Mikille.

Järjestykseni:

1. Una

2. Minni Hiiri

3. Polle Koninkaulus

4. Heluna Ammu

No noista haluaisin olla Minni tai Polle. Polle osaa korjailla niin hyvin. ;D. Ja Teppo Tulpusta en kyllä pidä. Ärsyttää liikaa Akua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat