Valvotteko omia keskustelujanne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo kaiken, eli valvotteko omia keskustelujanne, esim: häiriköiltä ja trolleilta. Minä ainakin valvon, ja mikäli siellä on joku hirveä voimasanakirje, niin ilmoitan tietty toimitukselle, ja ne antaa häirikölle porttikiellon. Entä te?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Tietysti. Jos näen etä aletaan keskustelemaan muusta kuin pitäisi niin tietysti minä siihen puutun. Mitä järkeä on tehdä keskustelu jos ei katso muiden mielipiteitä siitä aiheesta tai aiheen päähenkilöstä josta puhutaan.<br />

Yhdyn tuohon mielipiteeseen. Ei ole järkeä tehdä keskustelua, jos ei edes käy katsomassa sinne tulleita viestejä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No silloin aluksi kun muutaman keskustelun tein, niin kyllä seurailin vastanneiden määrää. Nykyään en kauheasti valvo, koska en nuita keskusteluitakaan tee, paitsi uusimmasta Aku Ankka -lehdestä, jos sellaista ei satu vielä olemaan.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:Toki, minähän tiirailen ja innostun jatkuvasti, jos keskustelussani on uusia viestejä.

Sama täällä. :)

Vierailija

Tietenkin minä tavallaan "valvon" omia keskustelujani. Luen kaikki niihin kirjoitetut aiheet, Trolleihin en kajoa, vaikka niitä olisi. Ja itsekkin kirjoitan niihin, ja jos joku kysyy jotain, tai jatkan jonkun viestiä tai lisään jotain yms.

Vierailija

Häiriköitä en muistaakseni paljon keskusteluillani nähnyt ja toki luen ainakin kommentit omista aiheistani:)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Tietenkin minä tavallaan "valvon" omia keskustelujani. Luen kaikki niihin kirjoitetut aiheet, Trolleihin en kajoa, vaikka niitä olisi. Ja itsekkin kirjoitan niihin, ja jos joku kysyy jotain, tai jatkan jonkun viestiä tai lisään jotain yms.

Sama täällä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat