Aku Ankan Taskukirja 2 Aku Ankka ja karhukopla

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Omistatko kyseisen taskarin? Entä, oliko se hyvä? Itse tykkäsin.

Luin sen noin viikko sitten ja nyt se on hyllyssä komeilemassa.

Kommentit (12)

Vierailija

Juu kyllä omistan se onkin vanhin taskarini ja painos taitaa olla 2. Sanoisin että pidin siitä taskarista kovasti.

Vierailija

Minulla ei taida olla sitä. Kyllähän se varmaan joskus kirpparilta löytyy? Kerran meille tultiin myymään ovelle kasa vanhoja Aku Ankan taskukirjoja. Heh, tuolla varaston laatikossa ne nyt on kaikki.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:Minulla ei taida olla sitä. Kyllähän se varmaan joskus kirpparilta löytyy? Kerran meille tultiin myymään ovelle kasa vanhoja Aku Ankan taskukirjoja. Heh, tuolla varaston laatikossa ne nyt on kaikki.

Hmph, vähänkö minusta olis kivaa, jos minulle tulisivat myymään taskareita ovella. Jos haluaisin ostaa joitain vanhoja Ankka-julkaisuja, täytyis pyöräillä minun 6 km lähimpään divariin.

Ja en omista tuota kyseistä taskaria.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
Mattiii

Mary-Kate kirjoitti:Minulla ei taida olla sitä. Kyllähän se varmaan joskus kirpparilta löytyy? Kerran meille tultiin myymään ovelle kasa vanhoja Aku Ankan taskukirjoja. Heh, tuolla varaston laatikossa ne nyt on kaikki.Hmph, vähänkö minusta olis kivaa, jos minulle tulisivat myymään taskareita ovella. Jos haluaisin ostaa joitain vanhoja Ankka-julkaisuja, täytyis pyöräillä minun 6 km lähimpään divariin.

Miksi ihmeessä et käytä lainausta.ja asiaan en ole lukenut sitä taskaria kyllä kuitenkin kiinnostaisi lukea.

t:Rapcat-Hypno ja muut kotimaiset

Vierailija
Rapkissa
Mattiii

Mary-Kate kirjoitti:Minulla ei taida olla sitä. Kyllähän se varmaan joskus kirpparilta löytyy? Kerran meille tultiin myymään ovelle kasa vanhoja Aku Ankan taskukirjoja. Heh, tuolla varaston laatikossa ne nyt on kaikki.Hmph, vähänkö minusta olis kivaa, jos minulle tulisivat myymään taskareita ovella. Jos haluaisin ostaa joitain vanhoja Ankka-julkaisuja, täytyis pyöräillä minun 6 km lähimpään divariin.

Miksi ihmeessä et käytä lainausta.ja asiaan en ole lukenut sitä taskaria kyllä kuitenkin kiinnostaisi lukea.

t:Rapcat-Hypno ja muut kotimaiset

Siksi hän ei ehkä käyttänyt lainausta koska viesti oli kirjoitettu 4 vuotta sitten ja muistan kun pari vuotta sitten vanhoilla sivustoilla en itsekkään osannut lainata mutta nyt se käy yhtä nappia painamalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat