Keksi edelliselle kirjoittajalle oma ulkonäkö ja luonne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ohjeet:

Sinun pitää keksiä edelliselle kirjoittajalle oma ulkonäkö ja luonne. Tämä on sitten tavallaan visa, mutta tämä päivä on vielä vasta harjoittelukierros. Huomisesta lähtien alkaa ihan rento kilpailu. Kilpailu alkaa huomismaanantaina klo 9:00 ensi sunnuntain klo 20:00 saakka!

Muistutus:

Älä tahalleen keksi mitään typerää ulkonäköä!

Varoitus:

Jos niin teet niin sinut hylätään kilpailusta. Jos sen tekee harjoituskierroksen aikana, en hyväksy sen tekijää kilpailuun, vaikka kuinka pyytäisi!

Harjoituskierroksella:

En suosittele harjoituskierroksella mitään hirmu hyvää ulkonäön ja luonteen paljastamista koska sellaisen voi kirjoittaa kisan aikana. Ei ole pakko, mutta suosittelen.

Esimerkit:

Mac Duckyn ulkonäkö on hieno ja luonne lahjakkaan tuntuinen.

Harjoituskierros alkaa!

Saatan ilmoittaa siitä kun kilpailu alkaa!

Sivut

Kommentit (119)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Akuking kirjoitti:Aleksi on keskipituinen nuori, laiha ja usein sinisiä vaatteita pitävä utopinen perusihminen. Luonne on taas toista mieltä eli olet ystävällinen Aku Ankka-hullu, kiittävä ja filmitähdistä pitävä.

Korjaus: Enhän minä mikään laiha ole. painan 50 kg ja olen 146,5 cm pitkä.

Oho, olin kuvitellut sinut ihan toisenlaiselta, minä olen noin 160cm pitkä ja painan 46kg... :^)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

basistin mokoma kirjoitti:Noh Sami on semmonen mukava tyypui, rauhallinen tykkää urheilla.. Suht koht pitkä 160cm..Ja todella mukava...Vaaleat hiukset Sun muut....;)

<p />

Luulisi sinun muistavan jo että minulla on tummat hiukset ja sen sellaset...;) Noo, sinulla on tummat hiukset ja olet aika pitkä, laiha ja siniset silmät... :)

ÄÄHÄHÄHÄ...Ihan metikköön..Enissänkin olen aika lyhyt 1400cm..Japainan 31kg..Ja vaaleet hiukset...Muutapa en kerrokaa...;)

Vierailija

Basisitin mokoma on kova soittaan bassoa,painavahko (Ei pahalla tulee kuvasta mieleen) Ruskeat silmät,15 vuotias urheilullinen poika...Pituus on 203cm

Vierailija

JMD on poika iältään 11 vuotta. Hän on OK koulussa ja on aika villi. Hänellä on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Hän on pituudeltaan 151 cm ja painoltaan 41kg. Hän ei piä kouluruuasta. JMD on hieman ujo, mutta loppupelissä tulee hyvin juttuun ihmisten kanssa.

:P ...Miks kaikki aina sanoo et en oo äklykkö.. Noh ehk siks ku oon basisti.. Mut asiaan

Hanhihannu on 13-15v poika joka kuuntelee pop/rock . On aika pitkä ja normaalipainoinen. Hänellä on tummat hiukset ja hän tulee juttuun ihmisten kanssA,mutta kun hän suutuu niin...Kannataa varoa nahkaansa....;)

Ikä meni oikein ja pituus meni oikein. Yli 160cm...Lähemmäs 170cm!

Hiusten väri meni myös oikein ja todellakin...varokaa kun suutun ja mustaksi muutun!

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

basistin mokoma kirjoitti:Noh Sami on semmonen mukava tyypui, rauhallinen tykkää urheilla.. Suht koht pitkä 160cm..Ja todella mukava...Vaaleat hiukset Sun muut....;)

&lt;p /&gt;<br />

Luulisi sinun muistavan jo että minulla on tummat hiukset ja sen sellaset...;) Noo, sinulla on tummat hiukset ja olet aika pitkä, laiha ja siniset silmät... :)

<p />

<br />

ÄÄHÄHÄHÄ...Ihan metikköön..Enissänkin olen aika lyhyt 1400cm..Japainan 31kg..Ja vaaleet hiukset...Muutapa en kerrokaa...;)

Lyhyt ja 1400cm pitkä...hahhahhaa, ja minun arvaus meni tarkoituksella mettään, olet aika pitkä tuon mukaan... ;)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Lyhyt ja 1400cm pitkä...hahhahhaa, ja minun arvaus meni tarkoituksella mettään, olet aika pitkä tuon mukaan... ;)

UUUUUPS,....Noh.. pikku moka..Noh asiaan tarkoitin kyllä 140cm.....;) (voi minua pientä basisti parkaa)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mary-Kate kirjoitti:Af voisi olla 11-vuotias tyttö, joka on noin 150 senttiä pitkä. Pitää lukemisesta sekä urheilusta, omistaa ruskeat ja kiharat hiukset. Olet myös illan virkku ja aamun torkku. Äh, enempää en keksi..

Kiva.. vaikka virkut ja torkut on toisin päin.. olen 151,7cm.. Sorry Pj, en tiennyt..

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

UUUUUPS,....Noh.. pikku moka..Noh asiaan tarkoitin kyllä 140cm.....;) (voi minua pientä basisti parkaa)

Juu.. basisti-parka.. ; ) Hihhihhii.. toivottavasti et oo noin pitkä, et mahdu bussiin.. ; )

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&amp;amp;lt;p /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<p />

<br />

Sitähän minäkin... :^) hehhehheeh, en minä kun muistin että olisi HIIEEMAN pidempi kuin 140cm... :^)

Vierailija

P.J. Petkunterä kirjoitti:Mary-Kate Tyttö ystävällinen ei käytä usein punaista. Pitkä, painaa 30-50kg. Ystävällinen pitää keltaisesta/turkoosista. Silmät ovat siniset/ruskeat.:^)I-).

Lähelle meni. Olen mielestäni ystävällinen, enkä käytä melkein ikinä punaista. Olen 150-cm ja painan.. öhm.. alle 40 kg. Silmät ovat vihreänruskeat. Ehkä enemmän vihreää kuin ruskeaa, mutta kaukaa katsottuna silmäni näyttävät ruskeilta. ; )

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

!kan_man! kirjoitti:Af1 on ystävällinen, kiva, aika lyhyt ja laiha (muttei mikään liian laiha) ja ankkahullu. Meni varmaan ihan pieleen..... :D

Aika hyvin mut oon 151cm...

Tupu&Hupu&Lupu
Seuraa 
Liittynyt2.6.2008

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&amp;amp;amp;lt;p /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;lt;p /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Sitähän minäkin... :^) hehhehheeh, en minä kun muistin että olisi HIIEEMAN pidempi kuin 140cm... :^)

Kivoja vitsejä mutta täälä on tarkoitus no katsokaa otsikkoa:@

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat