Kuka ankkalinnalaisista muistuttaa sinua eniten?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Heti alkuun: Älkää vastatko tähän keskusteluun, jos tällainen aihe on jo. Jos on, pyydän anteeksi ensimmäisen tällaisen keskustelun luojalta.

Niin, nyt itse asiaan. Siis ketä ankkalinnalaista mielestäsi nuistutat eniten. Olisi mahtavaa, jos perustelisit valintasi, mutta ei ole pakko.

Omasta mielestäni muistutan eniten Akua, koska olen melkein yhtä äkkipikainen. Lisäksi minäkin olen aikamoinen sohvaperuna. :)

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Muistutan hansua,koska olen TODELLA LAISKA löhöän sohvalla aina läksyjen jälkeen semmoset 3-5 tuntia,mutta onhan minulla harrastuksiakin.Jääkiekko(diskos 00 pojat),sähly (fcv sali-harkat) ja jalkapallo (fcv 00 pojat).Mutta mun elämään kuuluu myös TIETOKONE ja TÖLLÖ,koska katon töllöä päivässä joku 2,5 tuntia ja tietokone 2,5 tuntia.Tavallaan myös roopea koska katson myös todella tarkasti mihin sitä rahaa laittaa.Olen aika tylsä jätkä kun katon vaan sitä töllöä ja käyn koneella...

Vierailija

Kuka muuten tietää että kuka on semmone hahmo että saa koulussa pelkkiä 3-5?Mä oon semmone ku ei jaksa lukee kokeisii...

Vierailija

Ankan poikien ja Roopen sekoitus. Olen avulias ja viihdyn metsässä. Olen myös kovin säästeliäs, josta saan aina kuulla kavereilta...

Vierailija

Muistutan Ankanpoikia, Roopea ja Hannua, rippusen Akua.

Perustelut: Olen auttavainen, ystävällinen, nokkela, hieman pihi ja säästeliäs, onnekas ja lopuksi tykkään löhötä kuten Aku riippumatossa.

Vierailija

Muistutan ehkä suurimmaksi osaksi Iinestä sekä ankanpoikia. Vaikka olenkin tyttö.. Olen yleensä ystävällinen, nokkela, seikkailunhaluinen, tyttömäinen/poikamainen...

Akua muistutan sen verran, että olen ERITTÄIN äkkipikainen sekä huono-onninen.;D

Vierailija

adz kirjoitti:Muistutan Ankanpoikia, Roopea ja Hannua, rippusen Akua.<br />

Perustelut: Olen auttavainen, ystävällinen, nokkela, hieman pihi ja säästeliäs, onnekas ja lopuksi tykkään löhötä kuten Aku riippumatossa.

Sama ja samat perustelut mutta en ole kovin säästeliäs enkä muistuta kovin paljon Roopea

Vierailija

adz kirjoitti:Muistutan Ankanpoikia, Roopea ja Hannua, rippusen Akua.<br />

Muistutan sittenki enemmä tota.

Vierailija

Roopen ja Akun sekoitusta koska olen aika kitsas ja tykkään löhötä sohvalla. Hyvää yötä! Lopetan tältä päivältä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat