lisää kysymyksii netti sivun parantamiseksi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tykkäisittekö jos aku ankan netti sivuilla olis ystävä lista. Eli vois hankki täältä "aku fani " ystävii?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olisi ihan järkevää. Siis siinä tapauksessa että niitä ei leviteltäisi ympäriinsä että "Mahtavaa!!! Mun paras kaveri näillä sivustoilla on (esim.) Mr A.A." (minä) ja yhtäkkiä se sanookin/kirjoittaakin että "Sä oot paras adz.! (ei pahalla adz).

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Ei olisi tarvinnut uutta aihetta, ja muistathan jatkossa oikeinkirjoituksen : ) Mielestäni se lista olisi kiva, mutta sitä ei tarvita.

Vierailija

Minä en ainakaan sellaisia tänne kaipaile, mutta muuten ihan hyvä idea. Sitten pitäisi koko ajan olla lisäilemässä niitä ystäviä. Parempi, että kaikki ovat ystäviä kaikkien kanssa. Tämän keskustelun olisi myös voinut jättää tekemättä ja lisätä edelliseen keskusteluun, mutta eipä enään voi mitään..

Vierailija

Olet mahtava yhdyssanojen kanssa, oikeesti! ;)

Eeh, ei minusta sellaisia tarvita, tosin se on vain minun mielipide :^)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

THE KING OF JUNGLE kirjoitti:ootteko te sitä mieltä että oisko parempi jos taustalla ois väriä

En. Eihän tausta edes ole mikään puhtaanvalkoinen. Värikkäät tai tummat sivut ovat usein joko päänsärkyä aiheuttavia tai vaihtoiehtoisesti niiden teksteistä ei saa mitään selvää. Tämä on hyvä, sopivan kypsän eikä päiväkodin kevätjuhlaesitteen näköinen. En ole mitenkään ihastunut sivun värimaailmaan noin yleisesti ottaen, mutta tehtävässään se palvelee hyvin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

visa kumiankka kirjoitti:Siis mun mielestä saisi olla vaikka kaveri lista ja laittaa sinne kavereita ja puhuu niiden kanssa (yksityisesti)

Yksityisviestihommia ei tälle sivulle tule, koska toimitus ei pysty valvomaan niiden asiallisuutta.

Vierailija

No ei tarvi sellasta. Jos sellanen olis nii tulis 50 sellasta keskustelua ku ''Kuka haluaa olla ystäväni?'' jne...

Vierailija

Sori etten liittäny tätä siihen edelliseen kyselyyn koska keksisin tän vasta sen edellisen kysymyksen jälkeen.Oon tosoi pahoillani!;)

Vierailija

Pliis! Tämä on toinen samanlainen, kuin se edellinen. Se olisi riittänyt, sinne vaan olisit laittanut tuon kysymyksesi.

Näin sitä kansaa huijataan ja viestiä pukkaa...

Vierailija

Olisi se kivaa, mutta ei pakollista. Täällä on asioita joita pitäisi parantaa paljon enemmän ja ystävä-lista jää niiden edessä varjoon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat