Ankantekijät 10?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko ostanut? Paljon maksoi? Oliko hyvä? Siinäpä liuta kysymyksiä. Itse huomasin eilen kaupassa tuon kirjan, mutta en ostanut,koska ei ollut rahaa mukana... Näytti hyvältä!

Sivut

Kommentit (26)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

En ole nähnyt kaupassa vielä, vaikka siellä juuri olin. Ja se ei ollut mikään pikkukioski... En tiedä ostanko, minulla ei ole edes yhtään ankantekijät-kirjaa...............zippi zai dai...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse en ole ostanut, enkä ostakaan vielä vähään aikaan, ellen näe todella halvalla. Nyt vähän potuttaa, kun sain tietää, että yksi olo löytänyt sen 7€ kirppikseltä...:(

Vierailija

djlordi kirjoitti:En ole ostanut, enkä varmaan ostakaan jos en saa halvalla.<br />

Daan Jippesin ja Freddy Miltonin tarinoita siinä kirjassa.

Ai jaa vai semmosia tarinoita.

Vierailija

Onko se kenties uusin. En ole kuullut koko asiasta, ellei se ole Paul Murryn tai Cavazzanon tekemä. Mikä tämän teoksen nimi on? Voiko joku kertoa. No tiedän minä oikeasti. Tai siis tiedän tietäneeni, mutta joku voisi sano varmistuksen.

Vierailija

djlordi kirjoitti:En ole ostanut, enkä varmaan ostakaan jos en saa halvalla.<br />

Niinkö? Huomasin tämän vasta nyt, joten olen pahoillani tuplapostauksesta. Ankka313 muka saanut 7€. Johan on markkinat. Joku on heti ostaessaan laittanut sen kirpparille myyntiin. Mitähän järkeä..?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jonsku Ankka kirjoitti:

djlordi kirjoitti:En ole ostanut, enkä varmaan ostakaan jos en saa halvalla.&lt;br /&gt;<br />

<br />

Niinkö? Huomasin tämän vasta nyt, joten olen pahoillani tuplapostauksesta. Ankka313 muka saanut 7&euro;. Johan on markkinat. Joku on heti ostaessaan laittanut sen kirpparille myyntiin. Mitähän järkeä..?

Niinpä, kyllä mäkin tuolla hinnalla sen voisin ostaa, mutta en yli 10 eurolla. Eli toivottvasti kirpparilta joskus löytyy se.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Jonsku Ankka kirjoitti:

djlordi kirjoitti:En ole ostanut, enkä varmaan ostakaan jos en saa halvalla.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Niinkö? Huomasin tämän vasta nyt, joten olen pahoillani tuplapostauksesta. Ankka313 muka saanut 7&amp;euro;. Johan on markkinat. Joku on heti ostaessaan laittanut sen kirpparille myyntiin. Mitähän järkeä..?

Niinpä, kyllä mäkin tuolla hinnalla sen voisin ostaa, mutta en yli 10 eurolla. Eli toivottvasti kirpparilta joskus löytyy se.

Jep, minäkin toivon sitä. Harvoin ostelen yli 30€ kovakantisia tai joitain muita. Toivottavasti löytyy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat