AnkallisGalleria - Ongelmat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen tuossa lähipäivinä huomannut, että Galleriaan ei ole tullut melkein viikkoon yhtään työtä, ja yleensä ne tulevat heti seuraavana päivänä, kun on lähettänyt työnsä. Ajattelin vain, että jos teilla muillakin on sama ongelma, kuin minulla. Aina, kun yritän lähettää sinne piirrosta, jota yritän joka päivä, niin tulee säkäväkäpimaus. Ihan joka kerta tulee, jokin järjestelmävirheen kaltainen juttu. Tai sitten voi ihan johtua siitä, että ei olla edes lähettämässä sinne mitään. Minä ainakin olen yrittänyt, tosin turhaan..

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Aijaa, en itse ole lähettäny sitten kansikuvakisan yhtään piirrosta, en osaa vastata.Oletko kysellyt ylläpidolta? Kantsis!

Joskus ollut häikkää ettei lataa Galleriaa kun oon halunu selata kuvia.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minäkin olen huomannut pieniä ongelmia Ankka Galleriassa. Nimittäin kun yritin heinäkuun loppupuolella lähettää sinne kaksi työtäni ja joiden luvattiin ilmestyvän Galleriaan elokuun lopussa, niin eivätpä ne ole vieläkään ilmestyneet Gallerian sivuille. Vaikka on jo syyskuun 22. Mistähän mahtaa olla kyse?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

djlordi kirjoitti:Lähetin noin 3 kuukautta sitten sinne neljä kuvaa eikä mikään niistä ole siellä, eihän sinne tietenkään kaikkia kuvia edes laiteta.

Ei ehkä kaikkia, mutta olisi kiva, että minäkin näkisin edes YHDEN omista kuvistani. Olen lähettänyt jo yli 32 eikä mitään tapahdu. Sen olen ainakin galleriassa huomannut, että säkävä kimpauksia tulee paljon useammin.:^)

Vierailija

Anteeksi sanoin väärin. Minun kuviani on julkaistu jo kaksi. Toinen on "Taiteellinen" Heh!Sen nimi on Akuhan on värikäs! Ehkä "hieman" hutaisemalla tehty, mutta pääsipä sentään galleriaan"

Vierailija

adz kirjoitti:Aijaa, en itse ole lähettäny sitten kansikuvakisan yhtään piirrosta, en osaa vastata.Oletko kysellyt ylläpidolta? Kantsis!<br />

Joskus ollut häikkää ettei lataa Galleriaa kun oon halunu selata kuvia.

Olen lähettänyt palautetta. Sanoivat, että yrittävät korjata vian. Kyllä se vähän nyt ärsyttää, kun ei pysty lähettämään mitään. Olisi neljä työtä jo lähetettävänä. Toivottavasti toimitus/ylläpito näkee tämän ja tekeekin jotain.

Donald, sinun ongelmaasi en osaa vastata. Jos, vaikka et ole huomannut, että ne ovat tulleet sinne. Tai jotakin sellaista. Yritäpäs nyt lähettää uudelleen ja katso mitä käy. Jos eivät kerran ole ilmestyneet sinne. Taidanpa tästä sitten lähteä tuonne.. Saataisiinpa ongelmat korjattua mahdollisimman nopeasti.

Ps. Oli mukava Äikän tunti, kun sai puhua Aku Ankasta ja Don Rosasta. ;D :).

Vierailija

Oupille tiedoksi: Menet Galleriaan. Siellä oikeassa laidassa on musta palkki, jossa lukee keltaisella osallistu. Painat siitä, ja rullaat hiirellä alaspäin. Sitten siellä on taas joku Osallistu-painike tai jokin sellainen. Painat edelleen siitä, ja sitten siihen tuleekin ne tiedot mitä pitää laittaa jne..

Tämä oli siis ohje, jos lähetät tietokoneella.

Niin, Galleriassa tulee ihan liikaa "säkäväkäpimauksia", jotka alkavat jo potuttaa.. :)

Vierailija

Minulla ei juurikaan ole sen kanssa ongelmia. Jotkut kuvat vaan eivät tahdo näkyä, enkä tiedä mistä johtuu. Eipä häiritse yhtään, kun ani harvoin nykyisin siellä asioin. (vaikka on 1. mitali Galleriasta)

Vierailija

Donald-91 kirjoitti:Minäkin olen huomannut pieniä ongelmia Ankka Galleriassa. Nimittäin kun yritin heinäkuun loppupuolella lähettää sinne kaksi työtäni ja joiden luvattiin ilmestyvän Galleriaan elokuun lopussa, niin eivätpä ne ole vieläkään ilmestyneet Gallerian sivuille. Vaikka on jo syyskuun 22. Mistähän mahtaa olla kyse?

Ihanko lupasivat? Mä lähetin piirroksia varmaan viis tai kuus, ja vain 4 "ripustettiin" Galleriaan, kaikkia ei siis tulekaan näkyviin ja aiemmin oli ainakin kauhee tunku kun niitä kansikuvakisoja oli, pikkuhiljaa ripustivat.

Vierailija

Just äsken yritin lähettää sinne muutamia piirrustuksia mutta "lähetä" nappi ei toiminu, On se kumma kun akkarin nettisivut ei toimi kunnolla.

Vierailija

Kiitti Jonsku! Tein äsken "ripeästi" yhden kuvan ja lähetin sen. Ei minulle tullut ainakaan säkäväpimausta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat