Ideat

Seuraa 
Liittynyt2.6.2008

Ideat ovat olleet lähiaikoina todella tylsiä. Ideat alkavat todella loppua...

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Af1 kirjoitti:Siis että se saa paljon viestejä ja pääsee aktiivisien kärkeen..

Ai sitä se tarkoitti! Heh, minä en tajunnut, tosipaljon kyllä saa viestejä lähettää että siinä onnnistuu, noin 2000viestiä, niin sitten on ainakin viiden enitenkirjoittaneen joukossa...

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No jos ideat on loppu niin kanattaa käydä kattoo niintä vanhoja keskusteluja ja jatkaa niitä sitte

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

No olisiko semmoinen aihe että: Se olisi semmoinen arvausleikki että sen keskustelun aloittaja antaa vinkkejä jostakin Ankkalinnan hahmosta ja kuka ensimmäisenä keksii kuka se on, niin se saa aloittaa uuden Ankkalinnan hahmon arvuuttelun.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tapsa99 kirjoitti:No olisiko semmoinen aihe että: Se olisi semmoinen arvausleikki että sen keskustelun aloittaja antaa vinkkejä jostakin Ankkalinnan hahmosta ja kuka ensimmäisenä keksii kuka se on, niin se saa aloittaa uuden Ankkalinnan hahmon arvuuttelun.

Ööh.. sellanen on jo.. Ja sori Pj, en muistanut..

Vierailija

Niinpä!Oon värittäny ne kuvat ja pelannu ainaki miljoona kertaa.Se kaikki tuntuu jo tylsältä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:No minun mielestäni täällä on kyllä todella mielenkiintoisia aiheita. Ainakin Kyselyt&Visailut foorumilla. Mutta olet oikeassa. Olen huomannut, että ideoita ei ole tullut moneen päivään esim. Keräilyt foorumille, vaan vanhat kaivetaan esiin. Jos ideat todella loppuvat, niin voihan sitten tehdä samoista aiheista, vaikka en kyllä vieläkään usko, ettei puhuttavaa riitä. Sitä riittää niin paljon, ettei paremmasta väliä.

Juu näinhän se on.

Vierailija

No minun mielestäni täällä on kyllä todella mielenkiintoisia aiheita. Ainakin Kyselyt&Visailut foorumilla. Mutta olet oikeassa. Olen huomannut, että ideoita ei ole tullut moneen päivään esim. Keräilyt foorumille, vaan vanhat kaivetaan esiin. Jos ideat todella loppuvat, niin voihan sitten tehdä samoista aiheista, vaikka en kyllä vieläkään usko, ettei puhuttavaa riitä. Sitä riittää niin paljon, ettei paremmasta väliä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jonsku Ankka kirjoitti:Olen huomannut, että ideoita ei ole tullut moneen päivään esim. Keräilyt foorumille, vaan vanhat kaivetaan esiin. Jos ideat todella loppuvat, niin voihan sitten tehdä samoista aiheista

Eiih! The Foorumin Idea on taas pahasti hukassa. Jujuna katsokaas EI ole tehdä koko ajan uusia keskusteluja. Nimeomaan niistä vanhoista, hyvistä ja laajoista ideoista (joita täällä ei ole) on tarkoitus keskustella vuosia. Kyllä, useampia vuosia. Ei paria päivää. Eipä ihme, jos foorumin taso ontuu eikä hyviä topicceja ole.

Eikä samoista aiheista herranjestas tehdä uusia topicceja kuin poikkeustapauksissa, uskokaa se nyt hyvällä. Miksei niissä vanhoissa voi keskustella, argh.

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:No minun mielestäni täällä on kyllä todella mielenkiintoisia aiheita. Ainakin Kyselyt&Visailut foorumilla. Mutta olet oikeassa. Olen huomannut, että ideoita ei ole tullut moneen päivään esim. Keräilyt foorumille, vaan vanhat kaivetaan esiin. Jos ideat todella loppuvat, niin voihan sitten tehdä samoista aiheista, vaikka en kyllä vieläkään usko, ettei puhuttavaa riitä. Sitä riittää niin paljon, ettei paremmasta väliä.

Lisäys, joka ei liity paljon aiheeseen: Petkunterä. Joidenkin mielestä tuo voi kuulostaa uhkaavalta tekosyyltä, jotta saisit kerättyä lisää posteja. Aika monessa keskustelussa olet, niin sanonut. Tosin minä en ihan usko, että olisit mikään hölmö, että tekisit niin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat