Timon ja Pumba-Keskustelu.

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Timon ja Pumba-Keskustelu on tämän aiheen nimi. Kuka katsoo kyseistä sarjaa?

Sivut

Kommentit (23)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Joo. Leijonakuningas 3 oli mahtava video. Hauskaa oli se, että siinä Timon ja Pumba kelasivat sitä Leijonakuningas 1 & 2 filmejä alusta loppuun ja katselivat omat juttunsa. Hehheh

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Empä juurikaan katto.

OK.Kiitos kun sanoit! Itse katselen sillä se on mielestäni ihan kelpo ohjelma. En kuitenkaan ala kellosta katsomaan aina että nyt se alkaa vaan kun laitan kanavan päälle niin kun hyvä onni käy niin sitten vain katson sitä, siihen jää koukkuun nääs.

Vierailija

Jepulis! Hyvä sarja. Hauskaa että Timon hylkää Pumban ideat ja sanoo: Hei nyt mää keksin!.... Ja Pumba sanoo: Hyvä idea,miksköhän mää en sitä keksiny. Hyviä hahmoja!

Vierailija

Olen katsonut, ja nähnyt leffoja, joissa on jaksoja. Itselläni oli se yksi "leffa" silloin joskus pienenä VHS:llä, mutta enää en tiedä missä se on. :P

P.S. Minulla on koirat nimeltä DINO JA PUMBA. :PPPP<3

timon ja Pumba ovat todella, todella, todella hauskoja hahmoja. Katsoin sitä myös kun se tänä vuonna tuli jossain vaiheessa nelos-kanavalta. Ainakin hauskaa heissä on se mitä kisumisu98 tuossa sanoikin:)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vähän vaikee katsoo kun ei näy Disney Channel. :I Mutta sain joskus serkulta Timon ja Pumba: Maailman ympäri -videon. Se on hyvä video, ja tykkään katsoa sitä aina välillä. Timon ja Pumba kuuluvat mun suosikkihahmoihini. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat