ostatko kaikki ankka julkasut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tos on kysymys eli ostatteko kaikki aku julkaisut mitä kauppoihi tulee. Jos on teidän mielest turha aihe niin älkää kirjottako tänne mitää

Kommentit (8)

Vierailija

Minä en osta kaikkia ankkajulkaisuja mitä kaupasta löytyy, mutta aina kun ostan, niin ostan kaupasta, eli en asioi divareissa sun muissa.

Vierailija

No en ainakaan samalla kertaa. Enkä yleensä osta edes kaikkia uusimpia, vaikka en samalla kertaa hankkisikaan. Siihen menisi muuten tuhottomasti rahaa, ja sitä ei muutenkaan ole kaikkien ostoon. Mutta kyllä ostan esim. Uusimman Taskukirjan ja jonkun muun julkaisun aina. Ja lehti tulee joka viikko.

Vierailija

En osta, taskukirjat tulee ostettua ja kovakantisia jonkin verran. Muuten muita julkaisuja ostan harvakseen kuten Iineksiä, Roope Ankkoja, Satasivuisia...Ei ne rahat riitä kuiteskaan ihan kaikkeen!

PS.Ja tietenkin lehti tulee vakituisesti postilaatikkoon!

Vierailija

No en nyt sentään ihan kaikkia julkaisuja osta. Nykyään ostan enemmän divareista eri julkaisuja, koska ne saa halvemmalla. Joskus ostan uusimman taskarin kaupasta.

Vierailija

En nyt sentään, harvemmin minä ostan, viimeksi ostin noin 3viikkoa sitten divarista 5taskaria, ja minä en ole ostanut ikinä, äiti tai joku mummo tai sellanen sen ostaa... ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat