Kävin pari viikkoo sitte kaverilla kyläs ja huomasin....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...että yhdessä pahvilaatikossa lujui ENSIMMÄISIÄ Kuukauden sarjisekstra lehtiä! Aion mennä tekemään sinne jonakin päivänä kauppoja. Mitäs sanotte apajastani?:)

Sivut

Kommentit (35)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Pikkasen hyvä löytö, mulla on vaan se 1-8 kovakantinen kirja. Paljokohan joudut maksaa niistä. Toivottavsati se ei tiedä siitä että ne on arvokkaita.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Mattiii kirjoitti:Minulla on ne kaksi Ekstran kovakantista, jotka on ilmestynyt.

Mäki varmaan ostan ne tuota pikaa.

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Pikkasen hyvä löytö, mulla on vaan se 1-8 kovakantinen kirja. Paljokohan joudut maksaa niistä. Toivottavsati se ei tiedä siitä että ne on arvokkaita.

Varmaan se myi koko pinkan parilla egellä ku itte ei tiiä niitten arvoo.

Vierailija

Pistäkääpä paremmaksi. Minulla ei ole yhtään sarjisekstraa. Olen lukenut pari kaverilla, mutta en muuten niistä kovin innostunut ole. Onhan ne tietenkin ihan hyviä, mutta jotenkin en ole kamalan kiinnostunut niistä. Joskus kirpputorilla saattaisi onnistaa, eihän sitä tiedä.

Vierailija

Hyvä löytö, itse tosin en oikein välitä sillä minulla on kaikki Aku Ankan ekstrat ykkösestä tähän päivään asti.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:Pistäkääpä paremmaksi. Minulla ei ole yhtään sarjisekstraa. Olen lukenut pari kaverilla, mutta en muuten niistä kovin innostunut ole. Onhan ne tietenkin ihan hyviä, mutta jotenkin en ole kamalan kiinnostunut niistä. Joskus kirpputorilla saattaisi onnistaa, eihän sitä tiedä.

Onnea ankkajahtiin:)

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Kre-harpyija kirjoitti:Ovatko ensimmäiset sarjisekstrat arvokkaita?

Vielä kysyt!

Ihan hyvä löytö, mutta itse omistan Ekstrat vuodesta 2004 alkaen sekä ensimmäisiä numeroita, joita olen löytänyt divareista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat