Uusia ideoita nettisivujen parantamiseksi...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos sinulla on uusia ideoita millä nettisivuja voisi parantaa, niin kerro ihmeessä! Itse haluaisin tänne paikan jossa voisi toivoa jotain mitä haluaisin julkaistavaksi, ja paikan jossa voisi antaa kommenttia viikon Akkarista. :) Myös sellainen paikka olisi mukava, missä voisi itse keksiä sarjaideoita Kuten esim: Sarja, jossa Akusta tulisi rikas jne.

Kommentit (8)

Vierailija

Monatko tällaista aihetta pitää tehdä. Etkö huomaa, että aukeamalla on jo kaksi samanlaista aihetta, ja sitä ennen on tehty varmaan yli tuhat.. Lisäksi on jo sellainen, missä voi kommentoida viikon Akkaria. Nimittäin Toimituksen blogi. Käypäs kurkkaamassa, niin hoksaat. Kannattaisi tarkistaa kaikki asiat ensin.. Pelejä voisi tulla lisää, sekä yksityisviestit. Vaikka tuskin sitä peliä pelaisin, kuin korkeintaan viisi kertaa. No eihän sitä tiedä.

Vierailija

Kuules Jonsku, jos haluun tehdä tällaisen aiheen, niin mikä minua estää? Älä turhaan valita, huomaat kyllä otsikon ja jos ei otsikko kiinnosta, niin älä turhaan auo päätäsi minulle, voit yhtä hyvin olla vastaamatta. (olen samaa mieltä yksityisviesteistä)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Mike 12 kirjoitti:Kuules Jonsku, jos haluun tehdä tällaisen aiheen, niin mikä minua estää? Älä turhaan valita, huomaat kyllä otsikon ja jos ei otsikko kiinnosta, niin älä turhaan auo päätäsi minulle, voit yhtä hyvin olla vastaamatta. (olen samaa mieltä yksityisviesteistä)

Etkö ymmärrä? Jos joku tulee sanomaan, että topic on huono/sellainen on jo, se ei tarkoita sitä, että joku henkilökohtaisesti topiccia vihaisi tai mitään.

Tarkoitus olisi, ettei jokaiselle pikkuasialle tehtäisi uutta topiccia. Näitä parannusehdotuskeskusteluja on ihan tuhottomasti, joten ei ehkä kannata uutta tehdä. Että ihan asiasta Jonsku huomautti.

Kukaan ei estä. Fyysisesti. Mutta säännöt kyllä kieltävät. Ei auta nuo "älä sitten vastaa" -kommentit, kun pointti ei ole siinä. Pointti on, että jos topic on jo olemassa tai kyseinen on jostain syystä huono, ei mielipiteet paljoa paina. Kaikille pitäisi kelvata se yksi aiheesta tehty topic, eikä tehdä aina uutta.

Yksityisviesteistä? Noh, niitä ei ole eikä tule, sillä ylläpito kuulemma haluaa valvoa kaikkia viestejä täällä, ja YV:ssähän se ei olisi mahdollista. Joten toivominenkin lienee aivan turhaa.

Vierailija

Anteeksi jo etukäteen, kun tämä seuraava juttu ei liity aiheeseen, mutta Mike12 mistä keksit nimen? Jos keksit sen yhdestä tv-ohjelmasta, niin saatan olla sen ohjelman fani.

Vierailija

Mike 12 kirjoitti:Kuules Jonsku, jos haluun tehdä tällaisen aiheen, niin mikä minua estää? Älä turhaan valita, huomaat kyllä otsikon ja jos ei otsikko kiinnosta, niin älä turhaan auo päätäsi minulle, voit yhtä hyvin olla vastaamatta. (olen samaa mieltä yksityisviesteistä)

Älkää nyt missään nimessä riitelemään ruvetko tästä asiasta.

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:

<br />

Etkö ymmärrä? Jos joku tulee sanomaan, että topic on huono/sellainen on jo, se ei tarkoita sitä, että joku henkilökohtaisesti topiccia vihaisi tai mitään.<br />

Tarkoitus olisi, ettei jokaiselle pikkuasialle tehtäisi uutta topiccia. Näitä parannusehdotuskeskusteluja on ihan tuhottomasti, joten ei ehkä kannata uutta tehdä. Että ihan asiasta Jonsku huomautti.<br />

<br />

Kukaan ei estä. Fyysisesti. Mutta säännöt kyllä kieltävät. Ei auta nuo "älä sitten vastaa" -kommentit, kun pointti ei ole siinä. Pointti on, että jos topic on jo olemassa tai kyseinen on jostain syystä huono, ei mielipiteet paljoa paina. Kaikille pitäisi kelvata se yksi aiheesta tehty topic, eikä tehdä aina uutta.<br />

<br />

Yksityisviesteistä? Noh, niitä ei ole eikä tule, sillä ylläpito kuulemma haluaa valvoa kaikkia viestejä täällä, ja YV:ssähän se ei olisi mahdollista. Joten toivominenkin lienee aivan turhaa.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Olen itsekin erehtynyt kirjoittaamaan samasta aiheesta keskustelun, mutta opin sittemmin läksyni. Ja nuo "älä sitten vastaa" jutut ovat aivan turhia.

Vierailija

Olen aika uusi ja en voi tietää että aiheita on tuhat. Anteeksi nyt vain mutta tämä ei ollut mikään riitely ja väittely palsta. En kirjoita tästä aiheesta enää koskaan, joten ei tarvitse enää kommentoida tästä asiasta. (en tiedä mitään elokuvasta jossa olisi Mike 12, vaan keksin nimen itse) P.S Seuraavat vastaajat älkää laittako kommettia aiheesta: mitä MINÄ olen tehnyt väärin tai mitä olen sanonut. Vaan kertokaa ennemmin nettisivujen parannusohjeita (periaatteessa Ilo-97:n viesti oli asiaton, eikä liittynyt otsikkoon ollenkaan. En kumminkaan tee mitään ilmoitusta ja toivon että asia voitaisiin unohtaa. Opin kyllä ''läksyni'')

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat