Outoa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kaikki jotka on vaihtanu nimimerkkiä tietävät varmaankin että esim. minä olin ennen ANKMOBIILI96 mutta nyt JO€ POIKA $INGAPOR€$TA niin jos tekee uuden keskustelun niin siinä näkyy vanha nimimerkki kuten mulla nyt jos katsoo foorumista. Ymmärsittekö? Asiaan: Huomasin pari päivää sitten yhden MaD:in tekemän keskustelun, mutta kun katoin MaD:in nimen foorumista niin se oli MR Alkoholi! Outoa, Eikö teistäkin. Kommentoikaa.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Hyvä, kun selitit adz. :) Jos hieman tarkennan asiaa niin entinen profiilini sekosi ja jouduin tekemään uuden profiilin! Siis tämä profiili on tehty sen takia, kun vanha profiilini ei toimi.

Vierailija

MaD kirjoitti:Hyvä, kun selitit adz. :) Jos hieman tarkennan asiaa niin entinen profiilini sekosi ja jouduin tekemään uuden profiilin! Siis tämä profiili on tehty sen takia, kun vanha profiilini ei toimi.

Joo, ymmärrän, tiedä sit montako profiilia on jotka ei toimi..moni ei vaivaudu tekee uuttakaan,

Vierailija

adz kirjoitti:Ei ole outoa, koska alunperin oli niin ettei nimimerkkiä voinut vaihtaa lainkaan! Nyt kun se villitys onnistuu ei kuitenkaan loppuun asti, siis näkyy se alkuperäinen nimim.kun on tehny keskustelun tahi on viimeinen vastaaja.<br />

<br />

MaD:n sitten, hän oli täällä Mac Duckynä kuten tiedätte, ehkä hänellä oli toinenkin nicki täällä joka oli Mr.Alkoholi, jonka nimen muutti MaD:ksi. Minä en vaihda nimimerkkiä vaikka mikä tulisi.

Niin mutta se on musta outoa kun se toinen nicki on Mr.Alkoholi.

Vierailija

adz kirjoitti:

JO&euro; POIKA $INGAPOR&euro;$TA kirjoitti:Kaikki jotka on vaihtanu nimimerkkiä tietävät varmaankin että esim. minä olin ennen ANKMOBIILI96 mutta nyt JO&amp;euro; POIKA $INGAPOR&amp;euro;$TA niin jos tekee uuden keskustelun niin siinä näkyy vanha nimimerkki kuten mulla nyt jos katsoo foorumista. Ymmärsittekö? Asiaan: Huomasin pari päivää sitten yhden MaD:in tekemän keskustelun, mutta kun katoin MaD:in nimen foorumista niin se oli MR Alkoholi! Outoa, Eikö teistäkin. Kommentoikaa.

Onnittelut JO&euro; POIKA! :D

Mistä hyvästä?

Vierailija

MaD kirjoitti:Hyvä, kun selitit adz. :) Jos hieman tarkennan asiaa niin entinen profiilini sekosi ja jouduin tekemään uuden profiilin! Siis tämä profiili on tehty sen takia, kun vanha profiilini ei toimi.

Sori MaD jos epäilin sua turhaan:)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Ei ole outoa, koska alunperin oli niin ettei nimimerkkiä voinut vaihtaa lainkaan! Nyt kun se villitys onnistuu ei kuitenkaan loppuun asti, siis näkyy se alkuperäinen nimim.kun on tehny keskustelun tahi on viimeinen vastaaja.<br />

<br />

MaD:n sitten, hän oli täällä Mac Duckynä kuten tiedätte, ehkä hänellä oli toinenkin nicki täällä joka oli Mr.Alkoholi, jonka nimen muutti MaD:ksi. Minä en vaihda nimimerkkiä vaikka mikä tulisi.

Tuossahan se on hyvin selitetty, niin mun ei tarvi sitä kirjoittaa. Olen samaa mieltä, että en vaihda tätä nimeä.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No huomasin sen MR. Alkoholi jutun jo aikoja sitten mutta en kiinnittänyt siihen pahemmin huomiota.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Oli joo aika outoa, jos ymmärsin jutun. Eli MaD oli tehnyt keskustelun ja...

Okei, täytyy myöntää, en ehkä ymmärtänyt. En ole varma! :^)

Vierailija

Ja myös edellisen vastanneen nimi näkyy vanhana, Minunkin nimimerkki oli ennen SAMI-96, se näkyy aina siellä niin, isoilla kirjaimilla, nykyään ei ole isoilla mutta näkyy siellä, se ei nyt paljoa haitaa, minua.

Vierailija

Joo! Tajusin nyt! Katsoin sinne Foorumin viimeisin viesti - juttuun, ja näin sen Ankmobiili - hommelin. ja sitten älysin koko homman. Jippijaijaijaijee!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat