Oletteko jo huomanneet tämän?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun kirjoitatte viestiin ja lähetätte sen, tapahtuu niin että se määrä mitä olet kirjoittanut esim. 2 riviä, muuttuukin ytäkkiä puoleentoista riviin.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Tuossa viestin "lyhenemisessä" ei ole mitään outoa. Minäkään en eilen päässyt kunnolla näille sivuille, kun aina tuli pitkän lataamisen jälkeen säkäväkäpimaus.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Eikös ookkin piristävää kannustaa vaan uskollisesti osallistumaan kisoihin! :D

Kyllä mä kilpailuihin osallistun ilman kannustustakin, mutta kiitos kuitenkin.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Äsken en päässyt ollenkaan tänne...Ehkä johtuu siitä Pulinat-osiosta sitten.

Ei johdu siitä... Kun lähetin sille Virva P: lle sähköpostia, hän kertoi että sivuilla on ollut viimeaikoina paljon teknisiä ongelmia, joiden syytä kaikkiin ei ole vieläkään selvitetty. Ja että ensiviikon alussa eli viikko 31 tule jonain yönä käyttökatko kun ne tekee jotain jollekkin, olisiko pulinat osio, mutta se on siis vasta ensiviikolla, muut on ollut teknisiä probleemoja..

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Akulainen95 sanoi oikean vastauksen. Tietääkö joku muuten miksi minulle tulee säkäväkäpimaus, kun menen keskusteluun, mutta muuten menee normaalisti, ilman säkäväkäpimauksia? Oli ihme, että pääsin edes tähän aiheeseen.

Minulla on ihan sama juttu!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ilmeisesti bugini ansiosta pääsen vain keskustelun etusivulla oleviine keskusteluihin. Voisiko joku, jolla eivät sivut bugita, nostaa kesku2stelut "Viestimaraton: Sorsakylän osakilpailu" Kyselyt ja visailut foorumi sivu 2 ja "Kuukauden ankkahankinta: Syyskuu 008 keräily foorumi sivu 1 tai 2. Niihin täytyisi päästä. Kitoos.

Mitä toi, kesku2stelut tarkoittaa?

Vierailija

Etkö sitä ole aiemmin hoksannut? Tässä kirjoitus-laatikossa on lyhyempi rivi, joten se johtuu yksinkertaisesti siitä. Sitten se ilmestyy tuohon pitempänä. Helppoa.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Akulainen95 sanoi oikean vastauksen. Tietääkö joku muuten miksi minulle tulee säkäväkäpimaus, kun menen keskusteluun, mutta muuten menee normaalisti, ilman säkäväkäpimauksia? Oli ihme, että pääsin edes tähän aiheeseen.

Aivan, minullekin kävi eilen juuri noin. Täällä sivuilla ei tullut missään muualla säkäväkää, kuin Keskusteluissa. Siis kyllä sinnekin pääsee, mutta kun lataa jonnekin aiheeseen, niin sitten se tulee..

Tupu&Hupu&Lupu
Seuraa 
Liittynyt2.6.2008

djlordi kirjoitti:

En tiedä, mullakin ollut sama vika koko päivän, tosi hitaat sivut.

Minullakin oli sama ongelma eilen.

Vierailija

Hohhoijjaa. Eli: Kirjoitus tila on kirjoittaessa pienempi kuin oikealla foorumilla. Olisi aika epätodennäköistä että sanoja alkaa tipahdella taivaasta rivien väleihin. Tuskin.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djduck kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Ilmeisesti bugini ansiosta pääsen vain keskustelun etusivulla oleviine keskusteluihin. Voisiko joku, jolla eivät sivut bugita, nostaa kesku2stelut "Viestimaraton: Sorsakylän osakilpailu" Kyselyt ja visailut foorumi sivu 2 ja "Kuukauden ankkahankinta: Syyskuu 008 keräily foorumi sivu 1 tai 2. Niihin täytyisi päästä. Kitoos.

Mitä toi, kesku2stelut tarkoittaa?

Se tarkoittaa niinkin vaikeaa sanaa kuin keskustelut. Todella vaikee miettiä mitä "kesku2stelut tarkoittaa:@.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat