Disney,s Taikaviitta PK

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sori vaan mutta täällä ei ole mitään aihealuetta kuin "disney-pelit".

Siksi kirjoitin tänne. No kuitenkin ne joilla on kyseinen peli voisitteko vastata yhteen kysymykseen.Ja ne joilla ei ole peliä

älkää tulko tänne sanomaan: "turha keskustelu".Jos on turha ei tarvi kirjoittaa tänne.Okei kysymys kuuluu: Miten pääsee Zondagia vastaan tappelun läpi? Siinä on varmana joku kikka mutta en tiedä mikä.

Kommentit (13)

Vierailija

Näin tän kerran kaupassa mutta en ollut ostamassa. Haluaisin tämän pelin mutta missä tätä myydään? Tai en taida ostaa koska kerään rahaa playstation 3. Meen kattoon youtubesta videoita!

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Minä omistan pelin ja olen vetänyt sen läpi moneen kertaan. (7 kertaa)

No on kuule mullaki. En kai minä muuten olisi osannut auttaa. Ja sitä paitsi minä oon pelannu sen läpi paaaaaljon useammin kuin sinä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tri. Vanukas kirjoitti:Sori vaan mutta täällä ei ole mitään aihealuetta kuin "disney-pelit".<br />

Siksi kirjoitin tänne.

Olisit voinut laittaa animaatiot-osioon tämän, mutta ihan sama.

En ole pelannut sitä peliä.

Vierailija

Auttaisin, jos osaisin, koska minulla ei ole hajuakaan kyseisestä pelistä. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta. Ja tämä ei mielestäni ole turha keskustelu.;)

Vierailija

Väistelet ja ammut. Käytä kaikkia taitoja, joita osaat. Siitä uudesta asusta saattaa olla apua. Se on loppujen lopuksi todella helppo taistelu. Se loppuvideo on muuten ihan hauska.

Vierailija

Kysyisin vielä yhtä juttua.En pääse sitä kohtaa läpi kun Zondag on suojakuvun sisällä ja tekee sinisiä ja vaaleanpunaisia seinämiä.Mitä SIINÄ pitää tehdä ja tuleeko sen jälkeen vielä kovin hankalia juttuja?

Vierailija

Se kohta on viimeinen. Sen jälkeen Zondag on voitettu. Käytät ensin sitä taitoa, jolla särit aina ne evronien suoja kilvet. Sen jälkeen vain menet vähän lähemmäs, jos mahdollista ja ammut jatkuvasti siihen asti, kunnes Zondagin suojakupu on taas päällä ja teet saman jutun uudelleen. Toista tätä, kunnes Zondag on päihitetty.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat