Auttakaa ruotsin sivulle rekanneet!

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mitä mä teen kun se sekoilee salasana-jutun kohdalla eikä hyväksy mitään..? :(

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Yhteys pätkii! Kirjoita se salasana sinne ja vasemmalle puolelle jossa lukee medlesnamn, niin kirjoita profiilinimesi sinne! Yhteys pätk...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ethän siinä saanut rekata sinne vai kuinka?

No jos kerta pätkii niin

"Lösenord" on salasana.

"Medlesnamn" on käyttäjänimi

"E-Post" on Sähkärisi.

ja sitten lopuksi kun on sähkäri sieltä tullut niin siinä on sellaisia numeroita joka on koodi. kirjoitat sen sinne Kode juttuun tai mikä se nyt.. ja sitten olala!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Selkeä selostus on aina paikallaan.. Mikäli nyt oikein ymmärsin, kirjautuminen Kalle Ankan sivuille ei onnistu. Itselläni ei tuo kyseinen toimitus onnistu, mikäli salasanan kirjoittamisen jälkeen painan Enteriä. Sen sijaan klikkaamalla "Logga in" pitäisi toimia.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

djlordi kirjoitti:Olen rekisteröitynyt sinne,mutta en käy siellä, koska se on tarkoitettu ruotsalaisille ja pulinat-osiossahan voi kirjoittaa melkein kaikkea.

Jep..

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Siis rekisteröinti-vaiheessa, kun on täyttämässä sitä.. mami antoi minulle eilen luvan rekata sinne.. minä itku silmissä raivon vallassa hakkasin tätä vempelettä..

Vierailija

Minä olen regannut sinne. Lösenord on salasana ja Medlesname nimimerkkisi. Ja sitten siinä on kaikki E-mail jutut, laitat niihin sähköpostisi. Siihen I: llä alkavaan juttuun ei tarvitse laittaa mitään. En nyt muista mikä se oli, mutta minä en siihen kyllä laittanut "hölkäsen pöläystäkään". Viimeiseen juttuun pitää laittaa koodi, jonka saat sähköpostiisi. (Kannattaa aukaista, vaikka toinen netti).

Vierailija

Aha... mutta sähän olit ennen eilistäkin jo rekannut sinne? Af, kerro totuus. Älä loukkaannu mutta sä olet meille aika monta kertaa valehdellutkin. No. Mulla taas se ei mee sisään heti mun pitää ekaksi klikkautua sinne Ankeborgiin ja siellä vasta kirjautua.. :( Ja sitten se ei vaihda sitä signaturia myöskään. Mutta olen huomannut että viihdyn ruotsin sivuilla enemmän. Johtuu varmaan siitä kivasta ilmapiiristä ja siitä että meitä on niin vähän siellä :D Niin kirjoitan kyllä tosi harvoin enää tänne ei ole enää kiinnostavia aiheitakaan. Mutta odotellessa Pulinat-osiota...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Jonsku Ankka kirjoitti: Viimeiseen juttuun pitää laittaa koodi, jonka saat sähköpostiisi. (Kannattaa aukaista, vaikka toinen netti).

Koodi? Viimeiseen? Viimeinenhän on joku "Juu, haluan tilata Aku Ankka-uutiskirjeen sähköpostiini.." Oon vähän pihalla..

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

cakku kirjoitti:Aha... mutta sähän olit ennen eilistäkin jo rekannut sinne? Af, kerro totuus. Älä loukkaannu mutta sä olet meille aika monta kertaa valehdellutkin.

Miten niin? Äiti antoi vasta eilen luvan... enkä osaa rekisteröityä sinne.. mitä sä höliset, oon vähän pihalla, en oo rekisteröitynyt sinne ennen, enkä ole niin väittänytkään.. en varmaan käy ihan täysillä mut en ymmärrä..

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pistetään tähän Wondyn pikaohjeet. (Alan kehittyä tässä, väsäsinhän samanlaisen YouTubeen rekkautumiseenkin. Löytyy Kalle Ankan sivuilta.)

Pohjustusta: Etusivulta klikkaa Ankeborg ja tämän alta Bli medlem (tule jäseneksi).

1. Medlesnam = käyttäjänimi

(Det här blir ditt användarnamn och det namnet som andra användare kommer att se) = Tästä tulee käyttäjänimesi, jonka muut käyttäjät tulevat näkemään.

2. Lösenord = salasana

3. Bekräfta lösenordet = vahvista salasana

-->eli kirjoita tähän valitsemasi salasana uudelleen

4. Singnatur = allekirjoitus

(Det här blir underskriften som de andra användarna kan se)= Tästä tulee allekirjoitus, jonka muut käyttäjät voivat nähdä.

Allekirjoitus näkyy automaattisesti jokaisen viestisi jälkeen, ei pakollinen, voit lisätä/vaihtaa myöhemmin profiilistasi.

5. E-post = sähköposti(osoitteesi)

6. Bekräfta E-postadressen = vahvista sähköpostiosoite

-->eli kirjoita säköpostiosoitteesi uudelleen.

7. Födelsedag = syntymäpäivä

Tässä tuskin on ongelmaa, valitset vaan syntymäpäiväsi tai jotain vähän sinne päin. Ei ole pakollinen.

8. Ja tack! Jag vill ha nyhetsbrev från www.kalleanka.se. = kyllä kiitos! Haluan uutiskirjeitä www.kalleanka.se:stä.

mikäli haluat sähköpostiisi ruotsinkielistä mainostusta, laita rasti. mikäli et, jätä laittamatta.

9. Fortsätt = jatka

10. E-post kod = sähköpostikoodi

Saat sähköpostiisi koodin, jonka kopioit tuohon. Tämän jälkeen klikkaa Fortsätt.

Muistaakseni tämän jälkeen valitaan, mihin "klaaniin" haluaa kuulua. En enää muista, mutta seuraamalla ohjeita kyllä selviää.

Vierailija

Ei tästä nyt ota selcää mitä ongelmia sinulla on. Jos siis et ole saanut rekattuakaan sinne. Kuules, jos et ymmärrä ruotsia, tai olet huono siinä (niin kuin minäkin ;)), niin avaa uusi sivu, ja pistä osoitteeksi sanakirja.org. Sinne naputtelet sitten niitä "ihmesanoja" ja alkaa homma pelittämään. Ja olen muuten minäkin ollut siellä jo tovin jos toisenkin.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

_wonderlust_ kirjoitti:

9. Fortsätt = jatka<br />

<br />

10. E-post kod = sähköpostikoodi<br />

<br />

Saat sähköpostiisi koodin, jonka kopioit tuohon. Tämän jälkeen klikkaa Fortsätt. <br />

<br />

Muistaakseni tämän jälkeen valitaan, mihin "klaaniin" haluaa kuulua. En enää muista, mutta seuraamalla ohjeita kyllä selviää.

Mutta kun sen jälkeen kun laitan salasanan ja muut, se sanoo et: "Användarnamnet är upptaget

Om du redan har ett lösenord och ett användarnamn kan du logga in överst till höger på sidan. Nya medlemmar kan registrera sig här" Enkä tajua mistä koodista te puhutte..

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Akulainen95 kirjoitti:Ei tästä nyt ota selcää mitä ongelmia sinulla on. Jos siis et ole saanut rekattuakaan sinne. Kuules, jos et ymmärrä ruotsia, tai olet huono siinä (niin kuin minäkin ;)), niin avaa uusi sivu, ja pistä osoitteeksi sanakirja.org. Sinne naputtelet sitten niitä "ihmesanoja" ja alkaa homma pelittämään. Ja olen muuten minäkin ollut siellä jo tovin jos toisenkin.

Niin mä katonkin jotain sanakirja.orgista, mutta kun olen laittanut kaikki tiedot, siis siihen uutiskirje-juttuun asti, ja painan sitä "jatka" kohtaa, niin se pyyhkii salasanan yli ja sanoo: "Användarnamnet är upptaget

Om du redan har ett lösenord och ett användarnamn kan du logga in överst till höger på sidan. Nya medlemmar kan registrera sig här"..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat