Sivujen ylistys!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tehkää laulu, runo tai kerro miten paljon te pidätte sivuista.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

djduck kirjoitti:Toivottavasti et lue tätä!<br />

<br />

Akun sivut on parhaat, <br />

niille mä jouduin harhaan.<br />

Niitä ei voi vastustaa,<br />

vaikka Hortensialla ratsastaa.<br />

Niissä on osiot parhaat,<br />

mutta joittenkin viestit karvaat.<br />

Sivuilla on pelejä,<br />

eikä spelejä.<br />

<br />

Aika hullu. En keksinyt tuota kovin helposti, mutta jotain tuosta kuitenkin ymmärtää. Loppu taisi olla vähän hakoteillä. En keksinyt parempaa, mutta toivottavasti kukaan ei lue tätä!

Tuo oli ihan hyvä.

Vierailija

On Aku Ankka nettisivut hyvät!

Siellä käyvät Ankka fanit,

Aku Ankat, Veli Kanit,

Täällä näkee paljon tuttuja,

Jutellaan Aku Ankasta paljon juttua,

Kirjoitetaan Blogiin,Toimituksen

Pelataan pelejä riehatusti!

Kiitos! Ja näkemiin :D En tiiä tuliko hyvä, mutta ei haittaa tuliko siitä hyvä,Mulle riittää riisin jyvä :D

Vierailija

Runo tai laulu, ehkä en, kun pitäisi bändimmekin sanoja vielä hioa, vaikka en voi nyt kitaraa soittaakaan, kun on sormi murtunut... : (

Elikkä siis kerron mitä pidän sivuista.

Nämä sivut on kivat, tosi tosi paljon mukavia, huumorintajuisia ja vähän huonompiakin tyyppejä, mutta mukavaa on täällä aina ollut ja on edelleen! : D Täällä sivulla olen oppinut monia "taitoja" erilaisilla foorumeille, erityisesti: Wondyn, Tehwivinin ja MaDin avulla, kiitos niille. : D Mahtavat sivut nämä on!

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Runo tai laulu, ehkä en, kun pitäisi bändimmekin sanoja vielä hioa, vaikka en voi nyt kitaraa soittaakaan, kun on sormi murtunut... : (<br />

Elikkä siis kerron mitä pidän sivuista.<br />

<br />

Nämä sivut on kivat, tosi tosi paljon mukavia, huumorintajuisia ja vähän huonompiakin tyyppejä, mutta mukavaa on täällä aina ollut ja on edelleen! : D Täällä sivulla olen oppinut monia "taitoja" erilaisilla foorumeille, erityisesti: Wondyn, Tehwivinin ja MaDin avulla, kiitos niille. : D Mahtavat sivut nämä on!

*Lätsäsee naamaa' Smai...Mitä sina taas olet mennyt toheloimaan?!....Noh tässä mun ylistys...Se on lyhyt mutta ytimekäs...

'

Kröhömm...

On asentoni silloin vankka.

Kun eteen avautuu sivu´jen kingi..AKU ANKKA......;)

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:*Lätsäsee naamaa, Smai...Mitä sinä taas olet mennyt toheloimaan?!

No, voin sen selittää siis: Olin yhden kaverini kanssa ulkoiluttamassa koiraa, sitten yhden ison kiven lohkareen viereen pysähdyttiin ja vain höpöteltiin, koira oli sillä välin solminut hihnallaan kaverini jalat enkä huomannut ollenkaan. Menin sitten kyykkyyn aukaisemaan sitä solmua sen jaloissa, ja toinen käteni oli sinä kivellä. Sitten se koira lähti vain juoksemaan eteenpäin, kaverini kaatui ja pamautti otsansa siiten minun kivellä olleen sormen päälle, sormeni murtui, ja kaverini sai pienen aivotärähdyksen... :( Nyt minulla on joku ihmeside sormessa, ja välillä sattuu, mutta kuukauden sisällä sen pitäisi olla jo kunnossa...Onneksi...

Vierailija

Toivottavasti et lue tätä!

Akun sivut on parhaat,

niille mä jouduin harhaan.

Niitä ei voi vastustaa,

vaikka Hortensialla ratsastaa.

Niissä on osiot parhaat,

mutta joittenkin viestit karvaat.

Sivuilla on pelejä,

eikä spelejä.

Aika hullu. En keksinyt tuota kovin helposti, mutta jotain tuosta kuitenkin ymmärtää. Loppu taisi olla vähän hakoteillä. En keksinyt parempaa, mutta toivottavasti kukaan ei lue tätä!

Vierailija

Jaa että runonen Sivujen ylistykselle..

vaiko säkäväkäpimaus rymistykselle?

Yleensä sivut viihdyttää mutta säkäväkä aina kiihdyttää!

Koko viikkoon on mahtunut monta bugia ja menettänyt oon

siis monta hugia.

Täällä mukavia tyyppejä on ja henki Akkarin verraton!

Ollaan suurta sakkia eikä käännetä toiselle takkia.

Hauskaa yleensä on täällä, jokaisella säällä!

Vierailija

Akkarin sivuilla paljon on tekemistä,

Dekkaripähkinöissäkin riittää keksimistä.

Aku Ankan sivuille mä tuun,

ja sehän vasta hymyyn saa suun.

Jep jep.

Jee. (jne.)

Aku Ankan sivuilla on kivaa,

Siinä ei oo liikaa vikaa.

Mä akkarin sivuille tuun,

Mä siitä hymyyn saan suun.

Jee jee. (jne.)

Kiitos. Oli aika mahtava.

Vierailija

Pidän paljon, sillä täällä on paljon hauskaa tekemistä sekä todella kivoja tyyppejä. Vaikka olenkin aika paljon täällä, en sentään ole mikään No life, joka on 12-14 tuntia päivässä täällä, varsinkin viikonloppuisin. Minulla on niin paljon tekemistä ja harrastuksia, etten joka päivä tänne kerkeäkään. Joka tapauksessa, parhaimpien sivujen joukossa. Youtuben, Clubpenguinin sekä joidenkin muiden sivujen kanssa ehdottomasti paras sivu.

On Aku Ankan sivuilla hauska käydä,

mutta mitä varten?

Pystyy hauskoja tyyppejä nähdä,

sekä pelejä pelata,

sitä varten.

No lifeksi ei kuitenkaan kannata ryhtyä,

eikä tietokonetta liata

likaisilla käsillä.

Kaikkien kannattaa tähän yhtyä,

sillä rekiströitymisaika on käsillä.

Outo runo, tiedän. Olihan tuota aika hauska silti rakentaa ;D.

Vierailija

unssi mies kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:Pidän paljon, sillä täällä on paljon hauskaa tekemistä sekä todella kivoja tyyppejä. Vaikka olenkin aika paljon täällä, en sentään ole mikään No life, joka on 12-14 tuntia päivässä täällä, varsinkin viikonloppuisin. Minulla on niin paljon tekemistä ja harrastuksia, etten joka päivä tänne kerkeäkään. Joka tapauksessa, parhaimpien sivujen joukossa. Youtuben, Clubpenguinin sekä joidenkin muiden sivujen kanssa ehdottomasti paras sivu.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

On Aku Ankan sivuilla hauska käydä,&lt;br /&gt;<br />

mutta mitä varten?&lt;br /&gt;<br />

Pystyy hauskoja tyyppejä nähdä,&lt;br /&gt;<br />

sekä pelejä pelata,&lt;br /&gt;<br />

sitä varten.&lt;br /&gt;<br />

No lifeksi ei kuitenkaan kannata ryhtyä,&lt;br /&gt;<br />

eikä tietokonetta liata &lt;br /&gt;<br />

likaisilla käsillä.&lt;br /&gt;<br />

Kaikkien kannattaa tähän yhtyä,&lt;br /&gt;<br />

sillä rekiströitymisaika on käsillä.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Hyvä kun katoo noin vähässä ajassa.

ja muutenki.

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:lauluja en jaksa keksiä kun on valmiiksi jo oman bändin sävellys menossa enkä ole mikään runoilija joten kerron vain mitä hyvää näissä sivuissa on: Vaikka itse olen eniten keskustelut-osiossa niin silti pelit ovat hauskoja ja hyviä, Akupediasta löytyy aina järkevää tietoa. Täällä on paljon kivoja tyyppejä ja järkeviäkin löytyy oikein iso kasa, ylläpito pitää huolen sopimattomista käyttäytyjistä ja antaa jäähyn tai porttarin heille. Siinä nyt muutama asia näistä sivuista. Kelpasiko Unssi mies?

Oli ja oon samaa mieltä että pelit on mukavii vaik niitä ei pelaakkaan niin paljoo.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:Pidän paljon, sillä täällä on paljon hauskaa tekemistä sekä todella kivoja tyyppejä. Vaikka olenkin aika paljon täällä, en sentään ole mikään No life, joka on 12-14 tuntia päivässä täällä, varsinkin viikonloppuisin. Minulla on niin paljon tekemistä ja harrastuksia, etten joka päivä tänne kerkeäkään. Joka tapauksessa, parhaimpien sivujen joukossa. Youtuben, Clubpenguinin sekä joidenkin muiden sivujen kanssa ehdottomasti paras sivu.<br />

<br />

On Aku Ankan sivuilla hauska käydä,<br />

mutta mitä varten?<br />

Pystyy hauskoja tyyppejä nähdä,<br />

sekä pelejä pelata,<br />

sitä varten.<br />

No lifeksi ei kuitenkaan kannata ryhtyä,<br />

eikä tietokonetta liata <br />

likaisilla käsillä.<br />

Kaikkien kannattaa tähän yhtyä,<br />

sillä rekiströitymisaika on käsillä.<br />

<br />

Hyvä kun katoo noin vähässä ajassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat