(01e08cfe-7b70-4b7f-90cb-05ef728c4f43) - 01e08cfe-7b70-4b7f-90cb-05ef728c4f43

Vierailija

This thread contains comments for topic "01e08cfe-7b70-4b7f-90cb-05ef728c4f43" (id=01e08cfe-7b70-4b7f-90cb-05ef728c4f43) which can be found in the [XXXX] portal.

Kommentit (12)

Vierailija

Juu, en ole minäkään ole kauhean innostunut tuosta elokuvasta, vaikka muut Miyazakin leffat ovatkin hyviä. Varsinkin Henkien Kätkemä. PS: Oli kyllä hyvä artikkeli tällä kertaa!

Vierailija

En ole koskaan mennyt katsomaan näitä japanilaisia leffoja, mutta en ole koskaan oikein innostunut niistä. Tämä arvostelu kyllä kolahti, ja olisi kiva mennä katsomaan, koska olen varsinainen ekoihminen! Siis ei itsekehulla, ihan kerroin vaan.

Vierailija

Ei kyllä minua pahemmin kiinnosta, joten en aio katsoa sitä. Tosin tuo "Kummeli-Alivuokralainen" kiinnostaa paljon enemmän...

Vierailija

En ole kuullut mitään elokuvasta, mutta näyttää hauskalta. En taida kumminkaan mennä katsomaan sitä koska en ole kauheasti kiinnostunut japanielokuvista.

Vierailija

Noh, onhan se tietysti hienoa mutta vain silloin tänne liittyvää jos Disney-yhtiö on sen tekemisessä mukana. Ei järin kiinnosta.

Vierailija

Hayao Miyazakin ohjaama anime-elokuva Henkien kätkemä oli älyttömän hyvä, siksi ehkä tämänkin aion katsoa.

Vierailija

todella hyvin tehty artikkeli, en ole ennen pitänyt mistään kiina/japani animaatioista sun muista hömpötyksistä, mutta teit tästä todella hienon esittelyn, sillä nyt haluaisin nähdä tämän elokuvan! Onnitelut hyvästä artikkelista Jukka! :)

Vierailija

Tämä elokuva on aivan samanlainen kuin myöhemmin ilmestynyt Prinsessa Mononoke, tylsempi vain. Miyazakin "tavaramerkit" ovat rasittavia, sillä ne ovat pikemminkin maneereja.

Vierailija

Adz, mäkin olen katsonut sen Henkien kätkemä elokuvan, ja se oli tosi hyvä. Tuota en kuitenkaan taida katsoa, ei tarpeeksi kiinnostava.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat