Ketä Ankkalinnan hahmoa muistutat itse?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis luonteen ja harrastuksien perusteella. Ite muistutan Leenua, Liinua ja Tiinua, sillä tytöt pitävät eläimistä ja he harrastavat partiota. :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Muistutan ehkä Lauri Lokkia ja Aku Ankkaa sekaisin,koska olen seikkailun haluinen ja mulla on ihan surkee onni. :-

Vierailija

Minä kyllä Aku Ankkaa, olen joskus epäonnekas mutta kaikki kääntyy aina parhain päin, minulla on kilpaileva serkku (ihan totta) joka taas on onnekas kuin Hannu ja meinaa aina viedä tyttöni, ja olen kova tyyppi raivostumaan ja jahtaan joskus ärsyttäviä tyyppejä ympäri Helsinkiä. (tässä tapauksessa Ankkalinnaa)

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Minä kyllä Aku Ankkaa, olen joskus epäonnekas mutta kaikki kääntyy aina parhain päin, minulla on kilpaileva serkku (ihan totta) joka taas on onnekas kuin Hannu ja meinaa aina viedä tyttöni, ja olen kova tyyppi raivostumaan ja jahtaan joskus ärsyttäviä tyyppejä ympäri Helsinkiä. (tässä tapauksessa Ankkalinnaa)

Toi kuulustaa ihan Akun elämältä! :D

Vierailija

No olen vähän sitä sun tätä.Olen Aku Ankka koska minulla on hirveästi epäonnea ja tykkään katsoa urheilua+raivostun joskus ihan turhasta,Roope Ankka koska minulla on kohtuullisesti rahaa,Tupu,Hupu ja Lupu koska olen kohtuulisen fiksu (varsinkin matikassa).

Vierailija

Minäkin olen vähän sekaisin vähän kaikkea. Minussa piile ripaus Akua, että Hannua. Mutta eipä saa unhtaa ankanpoikia taikka Pelleä. Myös Karhukoplan jäseniä hiukan muistutan ja sitenkin myös Kroisos Pennosta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat