Kuinka moni tykkää Karhukoplan Trampoliinipuhalluksesta??(en minä ainakaan)

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ja syy siihen miksi en tykkää tästä kyseisetä pelistä on se että niitten kahden karhukoplalaisen trampoliinin ohjaus on vain liian yliherkkä.Tykkäättekö itse tästä pelistä?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

En erityisemmin pidä siitä, samoista syistä kuin Salwer1st/.

Olen yrittänyt pelata sitä, mutta nelosmitalia korkeampaa on mahdoton saada...

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:En erityisemmin tykkää. Elämiä on turhan vähän ja vitosmitalia parempaa on mahdoton saada, saati päästä parhaat pelaajat listalle.

Salweri, kyllähän minulla on ainakin kolmosmitali siitä. Tosin se oli supervaikea saada, sillä se bugittaa niin paljon. Onhan kyseinen peli ihan hauska, mutta silti tylsä sillä se bugittaa. Argh.

Vierailija

Temer kirjoitti:Minä en pidä pätkääkään!Kun pelasin (nykyään pelaan ehkä jotain peliä kerran 6viikossa)niin hermot meni joka kerta niiden karhukoplalaisten kanssa!

Pelaan jotain peliäehkä... yhden kerran viikossa! Ja trampoliinipuhallus on ihan tylsä.

Vierailija

Minä en pidä pätkääkään!Kun pelasin (nykyään pelaan ehkä jotain peliä kerran 6viikossa)niin hermot meni joka kerta niiden karhukoplalaisten kanssa!

Vierailija

No en oikeen koska jos se rupee pomppiin metallin ja katon välissä siihen on mahdoton osua kun se menee 1000km/sekunnissa.

Vierailija

Oli se alussa ihan okei, mutta nyt se on alkanut bugittamaan sen verran että tämä loppui nyt tähän. Se juttu alkaa pomppia todella nopeasti ja peliä on mahdotonta hallita. Elämiäkin on aivan liian vähän. Minun mielestä niitä saisi olla vähintäänkin viisi. Pelissä on mahdotonta saada isomman mitalin kuin 5 mitalin, saati sitten päästä parhaat pelaajat-listalle.

Vierailija

En oikein pidä pelistä, varsinkin kun puolivälissä yhtä tasoa ukko katosi johonkin ja odottelin 5 minuuttia, mutta ukko ei tullut alas.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat