APUA!

Vierailija

Oon TOSI kiitollinen sille, joka auttaa mua. Miten profiilinimen voi muuttaa ja voiks ittellä olla kaks ankkaprofiilii? :/

Kommentit (11)

Vierailija

Profiilinimen vaihtoa en tiedä. Piti mennä ankkaprofiiliin ja sieltä käyttäjätietoihin ja jotain sen salasanan kanssa tehdä. Joku muu osaa auttaa paremmin.

Itellä voi olla kaks ankkaprofiilia ihan hyvin.

Vierailija

1. Tässä ohjeet: Menet ankkaprofiilin kautta yhteystietoihin. Kirjoitat saliksen sinne. Kirjoitat saliksen uudestaan. Paina tallenna-painiketta. Kirjoita uusi nimimerkkisi sinne ja kirjoita salis vielä kerran. Painat toisen kerran tallenna. Kirjoitat saliksen kolmannen kerran ja pistä tallenna. Kirjaudu ulos. Kirjaudu sisään ja TADAA!

2. Kyllä, voi tehdä toisen ukon tänne! Minulla on ukko nimeltä Maailman Paras-98. Sinun pitää vain tehdä toinen sähkäri. Esim. Jos sinulla on gmailissa sähkäri, tee se toinen yahoo:hon (Ei ole pakko yahoo:hon.) No, tajusitko?

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Öh Aleksi, mistä ihmeen "ukosta" puhut? tarkoitat varmaan profiilia, tämä ei ole mikään runeskape jossa tedää ukoja/typejä... :^)

Ja mistä ihmeen scapesta sinä puhut? Mitkä iheem typejä?

Vierailija

Öh Aleksi, mistä ihmeen "ukosta" puhut? tarkoitat varmaan profiilia, tämä ei ole mikään runeskape jossa tedää ukoja/typejä... :^)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:1. Tässä ohjeet: Menet ankkaprofiilin kautta yhteystietoihin. Kirjoitat saliksen sinne. Kirjoitat saliksen uudestaan. Paina tallenna-painiketta. Kirjoita uusi nimimerkkisi sinne ja kirjoita salis vielä kerran. Painat toisen kerran tallenna. Kirjoitat saliksen kolmannen kerran ja pistä tallenna. Kirjaudu ulos. Kirjaudu sisään ja TADAA!<br />

2. Kyllä, voi tehdä toisen ukon tänne! Minulla on ukko nimeltä Maailman Paras-98. Sinun pitää vain tehdä toinen sähkäri. Esim. Jos sinulla on gmailissa sähkäri, tee se toinen yahoo:hon (Ei ole pakko yahoo:hon.) No, tajusitko?

Mulla toi ei enää toimi.. :( Ennen toimi mut ei enää. Nojaa, en varmaa ees vaihtaskaa nimee. Muute Sami-96 se on runescape, ei runeskape :D

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Ukkoja.. siis tyyppejä tehdään runes.. ei järkee.. ja kun vaihtaa tarpeeksi monesti nickinsä ei voi enää vaihtaa, 13 kertaa voi vaihtaa..

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Öh Aleksi, mistä ihmeen &#034;ukosta&#034; puhut? tarkoitat varmaan profiilia, tämä ei ole mikään runeskape jossa tedää ukoja/typejä... :^)

Ja mistä ihmeen scapesta sinä puhut? Mitkä iheem typejä?

Sori jos jäi epäselväksi, tarkoitin kun sanoit ukkoja ja jotku sanoo myös typejä...En tiedä miksi...Ne on käyttäjiä tai profiilin haltijoita yms.

McDonald kirjoitti:Mulla toi ei enää toimi.. :( Ennen toimi mut ei enää. Nojaa, en varmaa ees vaihtaskaa nimee. Muute Sami-96 se on runescape, ei runeskape :D

No ihan sama mikä on, minulla se toimii, kokeilin juuri...

Vierailija

Jahah onnistuha tuo sittenki.. Aikasemmi ei onnistunu ku kokeilin. Mutta siis joo vaihoin nimen Aku-95 MacDonaldista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat