Hessun hahmovisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko te pelanneet kyseistä peliä? Oletteko sitä mieltä, että joskus kirjaimet jotka tulevat sanaan automaattisesti tulevat liian nopeasti, eikä siinä ehdi edes miettiä? Minulla kävi juuri äsken niin, että kuvakaan ei ollut ehtinytilmestyä, mutta kirjaimia putkahteli koko ajan lisää kiihtyvällä tahdilla... ei siinä ehtinyt edes kirjoittaa... Onko teille käynyt niin, vai johtuuko tämä vain meidän koneesta, joka kyllä on aivan uusi :/ ? Ottakaa kantaa! Mikä muuten kivoin peli täällä akkarin nettisivuilla?

Kommentit (9)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jonsku Ankka kirjoitti:Olen pelannut ja ykkösmitalikin siitä löytyy. Ja ne kirjainten ilmestymiset kyllä harmittavat. Etenkin Hessun Superkuvapähkinässä..

Niin harmittaakin, pitää katsoa näyttöä ja näppäimistöä.

Vierailija

No olen saanut siitä ykkösmitalin. Siinä pitää vaan olla nopea ei se ole koneessa vikana. Paitsi jos sinulla on tietokone joka nopeuttaa kaikkea.

Vierailija

Noo, olen pelannut, olisko mulla kolmannen tason mitalli siitä...Paras peli on kyllä kuolemattomat kuplat...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kun harjoittelee tarpeeksi niin sen ykkosmitalin saa siitäkin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

No meidän tietsikka kyllä on kaikessa tosi nopea, että saattaa tosiaan olla että tämä on sellainen kone joka nopeuttaa kaikkea... Minun mielestäni paras peli on Ankallisvisa!

Vierailija

Olen pelannut ja ykkösmitalikin siitä löytyy. Ja ne kirjainten ilmestymiset kyllä harmittavat. Etenkin Hessun Superkuvapähkinässä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat