Keskustelumitali

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ensimmäisenä haluaisin kysyä kuinka moni on saanut tuon ensimmäisen keskustelu mitalin? Toiseksi kysyisin ankka-keskustelijoilta miten monta viestiä pitää kirjoitta, että saa mitalin? (Anteeksi jos tämä on turha aihe) :)

Sivut

Kommentit (34)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ilo-97 kirjoitti:Mulla on 1-mitali, mutta rajaa voisi nostaa, esim. 300-500 viestiin.

Rajoja ei tulla muuttamaan varmaankaan koskaan, vastasi toimitus mulle joskus toukokuussa, kun asiaa kysyin.

Vierailija

Minulla on olut 1-mitalli vanhalla profiilillani jo maaliskuussa, ja tänne uudelle sain sen kun olin kirjoittanut foorumeille 2h...Siis, tarvitsee 160 viestiä että saa 1-mitalli, mutta rajaa voisi nostaa...

Vierailija

Minullakin on 1. mitali keskusteluista. Tosin se oli aivan naurettavan helppo saada, raja voitaisiin todellakin nostaa ainakin 500-viestiin. Minulla on tällä hetkellä 480-viestiä kirjoitettuna, eli jos raja nostettaisiin 500-viestiin, mitalini olisi 2. mitali.

6. Mitali = 1 viesti

5. Mitali = 10 viestiä

4. Mitali = 20 viestiä

3. Mitali = 40 viestiä

2. Mitali = 80 viestiä

1. Mitali = 160 viestiä

Vierailija

On ollut aika kauan ja sen saa kun on kirjoittanut 160. Tämä ei ole turha aihe koska on hyvä että voi kysyä apua.

Vierailija

ouppi kirjoitti:Ensimmäisenä haluaisin kysyä kuinka moni on saanut tuon ensimmäisen keskustelu mitalin? :)

Minä olen sen saanut viiden kaverinsa kanssa 1 tasolle. Mielestäni tuo raja 160 pitäisi nostaa 750. Akupediassa taas tuo sama raja 160 on ihan oikealla paikallaan.:^)

Vierailija

Luen hyvinkin paljon esim. toimituksen blogia. Ehkä olet oikeassa _wonderlust_, mutta muista se, että todellakaan missään blogissa ei ole kerrottu mitään. Mutta sinulla on oma mielipide ja minulla oma.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ajattelin ennen itsekin, että suurempi raja ykkösmitaliin olisi hyvä, mutta muutin nopeasti mieltäni ajateluani asiaa laajemmin.

Kuvitelkaa sitä späm.min määrää, jos raja olisi suurempi. Ihan kuin täällä ei nytkään haviteltaisi tarpeeksi posteja, mitaleja, mitä tahansa: saati sitten jos ykkösmitaliin pitäisi kijroittaa enemmän. Joten parempi näin, vaikkei mitali tässä tapauksessa mikään harvinaisuus olekaan. (Mutta haloo, tarvitseeko olla? Ahneutta on jo ihan tarpeeksi, tarvitseeko näitäkin nyt olla enemmän ja vähän lisää?)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Ajattelin ennen itsekin, että suurempi raja ykkösmitaliin olisi hyvä, mutta muutin nopeasti mieltäni ajateluani asiaa laajemmin. <br />

<br />

Kuvitelkaa sitä späm.min määrää, jos raja olisi suurempi. Ihan kuin täällä ei nytkään haviteltaisi tarpeeksi posteja, mitaleja, mitä tahansa: saati sitten jos ykkösmitaliin pitäisi kijroittaa enemmän. Joten parempi näin, vaikkei mitali tässä tapauksessa mikään harvinaisuus olekaan. (Mutta haloo, tarvitseeko olla? Ahneutta on jo ihan tarpeeksi, tarvitseeko näitäkin nyt olla enemmän ja vähän lisää?)

Minunkaan mielestä ei tarvitse nostaa rajaa. Nytkin minulla on jo pitkä matka sinne... :D Kaikki tekisi vain turhia viestejä, jotta saisi ykkös-mitalin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat