Carl Barks - Vanhan linnan salaisuus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(Olen pahoillani jos tälläinen keskustelu on jo)Mitä mieltä olette tästä tarinasta. Minusta aivan mahtava ja yksi Barksin parhaista tarinoista. Tarina oli jännittävä ja hyvä. Arvosanaksi antaisin 10.

Sivut

Kommentit (17)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Vanhan linnan salaisuus on hyvä tarina. Roope ei ole vielä saman näköinen kuin nykyään. Tarinahan on vuodelta 1948. En muista kunnolla, koska on niin pitkän aikaa kun olen tuon tarinan lukenut. Pitäisiköhän ostaa "Kolme rohkeaa miestä" ? (Ankalliskirjasto 7)

Vierailija

Touhula kirjoitti:Vanhan linnan salaisuus on hyvä tarina. Roope ei ole vielä saman näköinen kuin nykyään. Tarinahan on vuodelta 1948. En muista kunnolla, koska on niin pitkän aikaa kun olen tuon tarinan lukenut. Pitäisiköhän ostaa "Kolme rohkeaa miestä" ? (Ankalliskirjasto 7)

Kyllä kannattaa ostaa Ankalliskirjasto 7. Todella hyvä albumi.

Vierailija

Vanhan linnan salaisuus on hyvä kun se on Roopen syntymäpaikassa mutta kyseisestä tarinasta pidän. Mutta ei se mikään 10 arvonen ole mielestäni vaan 9 puoli.

Vierailija

se on Barksin parhaita tarinoita arvosanaks annan 10+. Mul on sellane vuonna 1987 ilmestyny sellanen pien albumi jos sit nyt albumiks voi sanoa nii se on sellanen et 1 sivul on vaa 4 rutuu ja tarina on tietenkin Vanhan linnan salaisuus siin on noin 50-70 sivuu

Vierailija

10 arvoinen tarina, mun lemppari tarina, tykkään Roope-seikkailuista, jotka sijoittuvat Skotlantiin Roopen kotilinnaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat