Marco Rota: Painajainen Paratiisitiellä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tykkäsitkö kyseisestä tarinasta? Sarjan on piirtänyt ja käsikirjoittanut Marco Rota (PARAS PIIRTÄJÄ IKINÄ), jonka kaikki tarinat ovat mielestäni mahtavia.

Kyseinen tarina eli "Painajainen Paratiisitiellä" löytyy kirjasta Ankantekijät 4" tai Aku Ankasta 20-21/ 1997!

Sivut

Kommentit (22)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tukedi kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Moikka! Minunkin pitää varmaan nyt lähteä. Moikka!

<br />

Pyytäisin pysymään aiheessa. Hauska tuo keskustelun ensimmäinen sivu, melkein pelkkää kahden käyttäjän välistä keskustelua.<br />

minä en ole kyseistä tarinaa lukenut.

Mutta onneksi puhuimme Aku Ankkaan liittyvistä jutuista emmekä mistään meen nyt bussibysäkille ja löysin sieltä Nuudeleita juttuja.

Hehe.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Kerkeän vielä sanoa, että olet erittäin asiallinen käyttäjä!<br />

Moikka nyt vielä! Heh.

Kiitos ankkarock! Oletko muuten lukenut tarinan Shivan Kynsi (Rotan)?

Itse olen ja se on parhain tarina mielestäni!

Vierailija

Kyseinen kirja ja sarja olivat hyviä ja kun ostin tuon kirjan tuossa Elokuun alussa niin ei TODELLAKAAN OLLUT TURHA OSTOS!!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minunkin mielestäni Rota on PARAS PIIRTÄJÄ IKINÄ!

Syy on osaksi se että hänellä on hauska omaperäinen tyyli ja saa ankat näyttämään hauskoilta. Hyvä on myös se että hän sekä piirtää että käsikirjoittaa tarinansa itse. Ja mahtavia kässäreitä tekeekin.

Hän osaa myös piirtää mahtavasti maisemat ja kuten "Ankantekijät 4 Painajainen Paratiisitiellä" teoksessa sanotaankin "Hän osaa piirtää varjot hyvin taitavasti" tai jotain sinne päin!

Sitten itse tarinaan: Kyseisessä tarinassa´han vieraili kahden ruudun ajan itse Puhuva Koira (keksinyt Barks, Carl Barks. Heh) joka oli mielestäni mahtava juttu. Mukaan mahtui vielä "Puhuva Hevonenkin" joka oli hehe suorastaan hauska juttu.

Pidin tarinasta paljon ja se on mielestäni yksi Rotan parhaimmista!

PS. Rotan tarinoista saa helposti laitettua profiilikuvia (hauskoja sellaisia) kuvien joukkoon, ja olisi kiva jos saataisiin lisää Rotan kuvia.

Vierailija

Niin. Puhuva koira juttu oli kyllä mahtava.

Mielestäni Rota on taitava luomaan myös painajaisnäkyjä, ja puhut täyttä asiaa ankkarock.

PS. Kivaahan se olisi jos tulisi proffakuviin lisää Rotaa, mutta ei sitä taida tulla. Oletko lähettänyt palautetta?

(kysymys ankkarockille).

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Moikka! Minunkin pitää varmaan nyt lähteä. Moikka!

Pyytäisin pysymään aiheessa. Hauska tuo keskustelun ensimmäinen sivu, melkein pelkkää kahden käyttäjän välistä keskustelua.

minä en ole kyseistä tarinaa lukenut.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Olenhan minä. Pyysin laittamaan Augustus Ankan kuvan, noin 2 kuukautta sitten, mutta ei voi mitään.

Profiilikuvasi muistuttaa muuten aika lailla Rotan käsialaa.

Mitä luulet, olisiko tuo Rotan käsialaa?

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

"Ammattilaisena" vastaan että kysymyksesi on vaikea, ja vaikeaan kysymykseen tietenkin vaikea vastaus: Silmät muistuttaa Rotan käsialaa. Kuvan tarkkuus muistuttaa Rotan omaa, mutta jokin siitä puuttuu. Rotan vanha tyyli taas muistuttaa juuri tuota kädenjälkeä.

En ole varma, mutta veikkaan että kyllä, sillä yhtä hyvää jälkeä en ole muilta piirtäjilät nähnyt. Jos joskus saisin tietää että olin väärässä ja tuon kuvan olisi piirtänyt kenties jokin "Arthur Ropocop" niin tuo piirtäjä huomattavasti nousisi ainakin TOP 30 piirtäjälistalleni!

PS. Tykkäätkö Augustus Ankasta?

Vierailija

Tottahan toki.

Kyseinen Sorsalinnan Puolustaja on mahtava hahmo.

PS. Minun pitää lähteä. Kiitos mukavasta Rota-Juttutuokiosta ja näkemiin!

Vierailija

Nakki2 kirjoitti:Olen varma että olen lukenut tarinan, mutta en muista siitä mitään...

Riennä sitten kipinkapin lukemaan Ankantekijät 4 kirjasta tuo tarina.

Moikka!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat