Elokuva Akkarin sivuille???

Seuraa 
Liittynyt24.9.2008

Haluaisin rehellisiä mielipiteitä elokuvien jne... juonien käyttämisestä akkaarin jutuissa? Itse en paljoa välitä jutun juonen pohjasta.

Kommentit (8)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Otsikko tehty taas päin mäntyä... Käsitin siitä, että haluat jonkun elokuvan tänne sivuille tai elokuvan näistä sivuista. Saa otsikkoon ja aloitusviestiin panostaakin.

Mutta, asiaan. En yleensäkään ottaen pidä sarjoista, joissa on vain kopioitu jotain tunnettua elokuvaa, kirjaa, sarjaa yms. ja lyöty se lekkeriksi. Erittäin hyvä parodia toki menee, mutta sen tekeminen on taiteenlaji, jota harva ankkapiirtäjä tuntuu hallitsevan.

Eniten pidän uusista ja omaperäisistä ideoista, mutta katson kylläkin karsaasti tarinoihin, joissa Barksin perintö on kokonaan unohdettu. Jos jotain kunnioitusta Barksille voi osoittaa, niin se on hänen luomansa ankkauniversumin normien kunnioitus, ei hullu soveltaminen.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:Otsikko tehty taas päin mäntyä... Käsitin siitä, että haluat jonkun elokuvan tänne sivuille tai elokuvan näistä sivuista. Saa otsikkoon ja aloitusviestiin panostaakin.

Tuota mäkin aluksi luulin, mutta tarkoittikin toista asiaa. Kyllähän olisi mukavaa jos omasta mielestä hyvää elokuvaa oltaisi "kopioitu" jossakin tarinassa.

Vierailija

Barksille voisi kyllä omistaa oman elokuvan, mutta ei mitään umpitylsää leffaa jossa vain jaaritellaan ummet ja lammet siitä, mitä hän harrastaa jne. Sen täytyisi olla mielenkiintoinen jossa kerrotaan hänen mielipiteistään eri asioihin kuten: Suomalaiseen akkariin, muihin piirtäjiin jne. ja vaikka näyttää muutaman pätkän kun hän itse piirtää, eli elokuva HÄNEN näkökulmastaan eri akuun liittyviin asioihin.

Vierailija

Onhan ne mukavia tarinat misää ollaan käytetty elokuvia ja kirjoja juonen lähteenä, mutta ei ne ole huippuja. Pidän itse kovasti siitä, että Barksin jäkiä seurataan hyvin. Vaikka Rosahan seuraa niitä todella tarkasti. Itsekkin aikoisin (Piirtäjänä ja käsikirjoittajana) sen verran kunnioitusta Barksille antaa, etten muuttaisi Ankka maailman ihan päälaelle. On Barks kuitenkin tehnyt niin paljon ankkojen eteen...

Otsikko tehty taas päin mäntyä... Käsitin siitä, että haluat jonkun elokuvan tänne sivuille tai elokuvan näistä sivuista. Saa otsikkoon ja aloitusviestiin panostaakin.

Samat sanat minulta.

Vierailija

No haluaisin jonkun Aku piirretyn jos tänne tulisi elokuva eikä mitään Barksin elämäkertaa vaikka suuri Barks fani olenkin. En tykkää mistään dokumenteistä. Mutta kyllä joku Barks elokuva kelpaisi.

Vierailija

A.A93 kirjoitti:Haluaisin rehellisiä mielipiteitä elokuvien jne... juonien käyttämisestä akkaarin jutuissa? Itse en paljoa välitä jutun juonen pohjasta.

Kyllähän se minulle käy, jos elokuva on onnistuttu muuttamaan tarinaksi hyvin, mikä on vaikeaa.

Vierailija

Ilo-97 kirjoitti:Barksille voisi kyllä omistaa oman elokuvan, mutta ei mitään umpitylsää leffaa jossa vain jaaritellaan ummet ja lammet siitä, mitä hän harrastaa jne. Sen täytyisi olla mielenkiintoinen jossa kerrotaan hänen mielipiteistään eri asioihin kuten: Suomalaiseen akkariin, muihin piirtäjiin jne. ja vaikka näyttää muutaman pätkän kun hän itse piirtää, eli elokuva HÄNEN näkökulmastaan eri akuun liittyviin asioihin.

oon samaa mieltä....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat