Uusimmat AATK:t

Seuraa 
Liittynyt24.9.2008

Onko teistä järkevää enää julkaista uusia AATK:ja? Jutut ovat kuitenkin niin huonoja elleivät ne ole toivesarjoja edellisiltä vuosilta. En itse enää kannata uusien julkaisua.

Kommentit (12)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, kyllä nyt tavallaan kannatan uusienkin taskarien julkaisemista, täytyyhän tekijöiden saada tekeleitään esille, tosin, tarinoiden laatu on huonontunut ja hinta kallistunut. KÄÄK!

Vierailija

Kannatan minäkin. Uusimmat taskarit ovat hyviä ja tarinoiden laatukaan ei ole laskenut mielestäni. Hintakaan ei haittaa koska mummuni ostaa ne minulle ;).

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, kyllä nyt tavallaan kannatan uusienkin taskarien julkaisemista, täytyyhän tekijöiden saada tekeleitään esille, tosin, tarinoiden laatu on huonontunut ja hinta kallistunut. KÄÄK!

Samaa mieltä, mutta on uusissa taskareissakin paljon hyviä tarinoita.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

No minäkin kannatan sarjan jatkamista. Niillä on paljon ostajia, katsoin äsken netistä, että viime vuoden 17 eniten ostettua suomeksi käännettyä sarjakuvaa on Aku Ankan taskukirjoja ja teemataskareita,( minitaskari ykkönen oli mukana) ja niistä vain muutama oli uusintoja. Eniten oli myyty tuplataskaria Roope-sedän rahanippu, yli 100 000 kappaletta. Eli ostajia kyllä löytyy!

Vierailija

Ainut huono puoli uusissa taskareissa on niiden hinta, varsinkin tuplataskareissa 7,50e! Muuten ne ovat hyviä, onhan joka taskarissa kuukauden klassikko ja nehän ovat Suomessa ennenjulkaisemattomia.

Vierailija

Kyllä minä ainakin kannatan onhan se hinta tietysti kova , mutta pitäähän jostain tekijöidenkin ja muiden tyyppien leipä saada.

Vierailija

Kyllä uusiakin kannattaa tulla kauppoihin normaaliin tapaan. Kyllä nykypäivän tatskareista hyviä sarjoja on, mutta hieman laatu huonontunut edellisiin vuosiin verrattuna.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat