Lisää pelejä?

Seuraa 
Liittynyt24.9.2008

Haluaisitteko kenties lisää pelejä nettisivuille? Jos haluaisitte niin minkä tyyppisiä?

Kommentit (13)

Vierailija

Näitä keskusteluita on jo aika paljon mutta ei kai se haittaa, jonkin moista roolipeliä tänne kyllä kaivataan. Hyvää yötä kaikki!

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Olisi kiva jos joitakin urheilupelejä tulisi tänne. Huomenta kaikille!

Täällähän on jo urheilu-visa! Vai tarkoitatko kenties peliä jossa ollaan urheilemassa? Terve Tapsa!

Vierailija

Olisi tosi kivaa jos tulisi jokin muu peli, kuin tieto visailu.

Esimerkiksi taso-hyppely olisi kiva uudistus peleihin, jotta näkisi, että kuka hyvä, ja missäkin "lajissa". Eli uusia pelejä!!

Onhan toimituksella muutakin tekemistä kuin tehdä pelejä, mutta olisihan se kiva, jos saisi lisää pelejä!:^)

Vierailija

Itse en ole mikään pelailija tyyppi, ennemminkin näitä keskusteluita selailen. Mielummin tänne foorumille jotain uutta, kuin peleihin, mutta jonkilainen tekijävisa olisi hauska. Eli jossa kyseltäisi ankkatekijöihin liittyviä kysymyksiä.

Vierailija

Minulle on ihan sama tuleeko pelejä vai ei, kun en niitä paljon pelaa. Muutenkin, tälle sivustolle pitäisi tehdä paljon tärkeämpiäkin uudistuksia.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tukedi kirjoitti:Minulle on ihan sama tuleeko pelejä vai ei, kun en niitä paljon pelaa. Muutenkin, tälle sivustolle pitäisi tehdä paljon tärkeämpiäkin uudistuksia.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Olisi kiva jos joitakin urheilupelejä tulisi tänne. Huomenta kaikille!

Niin. Urheilu pelejä voisi tulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat