Kuinka myöhään olette täällä keskimäärin viikossa???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis esim. minä olen täällä myöhimpään mahdolliseen aikaan ainakin kerran viikossa, eli klo 21 asti.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olen yleensä yhdeksään, eli 21:teen asti. Minunhan äitini ei määrää milloin lähden pois koneelta, sillä omistan oman tietokoneen. Joskus minulle sanotaan 21:30, että nyt pois koneelta. Yleensä teen sen jo automaattisesti tasan yhdeksältä. Viikonloppu on toki aivan oma lukunsa, silloin saatan olla jopa yhteentoista.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, joskus en ole ollenkaan illalla täällä, mutta joskus olen täällä sulkeutumisaikaan asti, joskus puoli tuntia senkin jälkeen...:) Siis sivuilla muuten. Keskustelussa vain kello 21 asti.:) (Kuten odottaa saattaa)...

Vierailija

Juuri nyt olen tosimyöhään, mutta se on erikoistilanne. Mamma mia, nyt täytyy mennä, 2 minuuttia aikaa! Tuosta mamma miasta on tulossa vakiosanontani... :)

Vierailija

No en ole täällä yleensä yömyöhään, ehkä kahdeksalta on myöhäsin mutta arkipäivisin olen 19 asti enkä enempää. Nyt lähden pois, Moikka! Huomiseen!

Vierailija

En katso kelloa kuin harvoin illalla joskus oon klo 21 asti, joskus en koko iltana, saatikka päivänä..riippuu monesta tekijästä, enkä pidä asiaa kovin tärkeänä edes.

Vierailija

Arkisin olen täällä yleensä joskus kahdeksan jälkeen vähän aikaan(15-30min) ja iltapäivällä vähän pitemmän ajan(1h). Viikonloppuisin on tullut sellainen tapa, että tulenkin tänne vasta yhdeksän jälkeen lukemaan näitä keskusteluja ja joskus pelaamaan. On kyllä vähän harmillista, että silloin ei voi koommentoida tänne mitään paitsi blogiin. Viikonloppuisin olen yleensä myös tähän aikaan(10-11) täällä ja sitten vielä päivemmällä ja iltapäivänä.

Vierailija

En ole kovin myöhään, poistun sivuilta yleensä viimeistään kuuden maissa. Saatan toki olla vielä jollain muulla nettisivulla sen jälkeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat