Aku Ankan taskukirjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

Ostatteko heti uusimman Aku Ankan taskukirjan kun se tulee kauppoihin.

Kommentit (15)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Heti (Tiistaina) kun se ilmestyy (uusin taskari ilmestyy 7.10.08) niin varmasti sen ostan. En jää odottelemaan seuraavaan päivään voitanko sen "Viikon Kupla" Kisasta, sillä haluan olla ensimmäisten joukossa jotka sitä käsissään pitävät. Joskus voi käydä niin, että kun olen tuhlannut rahani jo esimerkiksi vaikkapa Ankkalinnan Rämäpää-Kirjaan (vain esimerkki huom.) niin pitää odottaa ensimmäiseksi , että voittaako Viikon Kupla-kisasta, mutta jos ei voita niin odottaa siihen asti kunnes saa rahaa (taskurahaa,kuukausirahaa, tai jotain). Itse saan kuukausirahaa, mutta en aika plajoa, niin on pakkopa vähän säästellä. Nyt minulla on rahaa noin 50 euroa, sillä ei siitä taida olla kahtakaan viikkoa kun Antikvariaatissa kävin. Divareista puheenollen aion varmaan ensi viikolla sellaisessa poiketa, katsomassa jos löytyisi jokin julkaisu jota en vielä omista. Lykkyä tykö kaikille Taskari-keräilyyn, sillä kaikki käyttäjät täällä ovat joka kuukautisen taskarinsa ansainneet, se on vissi se!

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

No minulla menee monesti monta viikkoa ennen kuin ostan sen. Yritän myös voittaa sen ensiksi viikkokisoista, mikäli se on niissä palkintona. Tähän mennessä en ole kuitenkaan voittanut.

Vierailija

Ostan sen jos on rahaa mutta, jos ei niin ei! Ja tämä on siksi kyselyt ja Visailut osiossa koska tämä on kysely!

Vierailija

Ostan aikalailla ja yleensä se kukkarokin sallii sen(Kiitos kuukausirahan), mutta joskus ennähän löytää uusimman tatskarin divarista vähän halvemmalla niin ostan silloin tietenkin sen.

Vierailija

No minä yritän voittaa uusimman taskarin viikon kupla kilpailusta niin kauan kun se on mahdollista, sitten ostan sen kaupasta tahi divarista ehkä halvemmalla.

Vierailija

Mattiii kirjoitti:No minä yritän voittaa uusimman taskarin viikon kupla kilpailusta niin kauan kun se on mahdollista, sitten ostan sen kaupasta tahi divarista ehkä halvemmalla.

Sama juttu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat