löydätkö koskaan sopivaa profiili kuvaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä en ihan aina löydä ni siks mä vaihdan aika usein profiili kuvaa

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minullakin on ollut tämä kuva aina, enkä sitä aio vaihtaa. Tiedän kyllä yhden toisenkin kivan kuvan, mutta en siihen vielä tosiaankaan vaihda. Tunnistan yleensä kivat käyttäjät juuri profiilikuvan (joka kirjoitetaan yhteen) perusteella.

Vierailija

Tämä legendaarinen Parta-ankka on itselleni juuri sopiva ja se on ollut minulla yli puolet ajasta täällä. Alussa oli kuva joka löytyy esim. Joe_Mac_Duckilta, mutta sen vaihdoin tähän kun sitä alkoi olla jo niin monella. Sitten kerran oli ankanpoika jokin ihme kypärä päässä, mutta se olikin vain kaksi päivää, muut halusivat että vaihdan takaisin tähän. Ja kyllähän minut tästä tunnistaa, epäilemättä, eihän tätä kellään muulla ole...

Vierailija

Itse tahtoisin enemmän Vicarin sarjoissa esiintyviä sivuhahmoja ava valikoimaan, kutes tämä nykyinen avani. Tai sitten joitain Don Rosan hienoja luomuksia! Itse en kyllä vaihda tätä avaani ainakaan nuihin nykyisiin avoihin, kun siellä ei ole muuta hyvää kuin tämä!

Vierailija

Jep, mutta talvi tulee, ja kuva vaihtuu, eikö näin? Kesäksi pistän taas sen Hannun kuvan, joka minulla oli ennen. Ja, vaikka löytäisinkin jonkun paremman kuvan niin en vaihda. Tajuatte kai syyn. Minusta on IHAN älytöntä vaihdella koko-ajan prof-kuvaa. Tämäkin on toinen kuvani ja pysyy ainakin jouluun asti.:^)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat