"Aktiivisimmat kirjoittajat" lista pidemmäksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä olis hyvä jos se lista olis keskustelut sivun mittainen kun siinä on tilaa niin rutosti.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

ei mul oo ollu käyttäjä ku about 3kk, mut ois se siisti jos ois siel top10 aktiivisimmissa kirjoittajissa, mut ei oo elämän ja kuoleman asia

Vierailija

mikään ei oo vakavaa, kunhan pottina ei oo oma elämä se on ollu hyvä isku lause ni on päässy kaikesta kunnialla läpi vasta sinne asti näin ku oma elämä menee pottiin...ja tää juttelu on kaukana sieltä...silti kivaa...

Vierailija

Musta Keskustelu-palstan elkuun ei tarvis, mutta olishan se mukavaa, että vois kattoo jostain sivulta vaikka kaikkien kirjautuneiden listan, mistä näkee monentenako on.

Vierailija

P.s Tuo oli 900 viestini. Enään 100 niin olen päässyt tuhanteen ja lähempänä aktiivisimmat kirjoittajat listaa......

Vierailija

Kyllähän se nyttenkin kelpaa mutta olisihan se myös kivaa joitain käyttäjiä kohtaan jos lista olisi vaikka top-20, mutta en näe sitä mitenkään tarpeellisena. Ja kuten moni jo sanoikin, ei foorumien päätarkoitus ole saada hirmuisesti viestejä (h)

Vierailija

Ei tarvitse pidentää. Itse asiassa inhoasin itseäni, jos olisin tuolla listalla. Saisin mainetta ja kunniaa, jota en todellakaan halua! Tulisi ties mitä faniclubeja, joita jo onkin! Minä tulisin hulluksi, jos nimimerkkini näkyisi tuolls listalla. Onneksi en ole ylittänyt edes neljää sataa viestiä! Niin, ja Mary - Kate, onnea vain sinulle, koska sinulla on pian 500 viestiä!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

En nyt tiedä olisiko se hyvä vai huono asia... Jos se olisi niin pitkä, niin näkyisin varmaankin siinä. :^)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Minä olen sitä mieltä että lista saisi kattaa kaikki ankkasivuilla käyvät. Voisi aina tarkistaa, että missä kohin ollaan jo ja olenko noussut jo top-1000 joukkoon.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enpä tiedä... Toki sinä haluat mainetta ja kunniaa, haluat päästä listalle ym.!:D (vitsi) (Vai onko?)

No, tuskin se lista on niin tärkeä, että sitä tarvitsisi pidentää, eihän?:^)

Vierailija

Mielestäni Itse listaa ei tarvitse pidentää, mutta voisi tulla sellainen sivu jossa näkyisi top 100(joku ehdottikin jo tätä).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat