Harmittaako teitä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun mini-taskarit tulee niin harvoin?! Itseäni hieman. Mutta toisaalta se on myös aika hyvä juttu, ettei niitäkin rupea ihan satoja kertymään''pian''.....;)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ei haittaa sillä on muitakin ankka julkaisuja jita voi ostaa ja jos tulisi joka kuukausi niin ei kohta riittäisi rahatkaan.

Vierailija

Janne95 kirjoitti:Vois niitä vähän useammin tulla...<br />

Ne on mun mielestä parempia kun normaalit taskukirjat, koska ne on pienempiä ja niissä on enemmän sivuja.

Olen samaa mieltä.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ei harmita. Päinvastoin! Kerkeää säästää rahaa ettei tarvi tehdä turhia "minariheräteostoksia".

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Nakki2 kirjoitti:Ei.

Tämä on taas niitä upeita yhdensanan viestejä, joissa ei ole mitään perusteluja yms. muuta vastaavaa. Ei kiitos enään näitä, kun järkikin (Toivottavasti) sanoo, että miksi ei!

Mutta aiheeseen. Ei harmita, kun olen päättänyt olla ostamatta niitä ellei löydy halvalla divareista. Ykkösen ostin, koska joskushan se saattaa olla arvokas!

Vierailija

Vois niitä vähän useammin tulla...

Ne on mun mielestä parempia kun normaalit taskukirjat, koska ne on pienempiä ja niissä on enemmän sivuja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat